• pov

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Izunia

    haha! Jupiter!

    Jag slutar ju jobba senast 17.30. Jag ska snabba mig allt jag kan.. sa jag kanske inte är först pa plats med den röda kappan...

    Var det Ebba´s?

    Jupiter.. min vännina ska ha bröllop i samma sal som ni. Hade ni en scen till era musiker?

  • Izunia

    Hur manga blir vi idag? Om nagon inte kommer...snälla säg till innan. Blir vi färre än 4 kanske vi ska skjutap pa det igen?

    Jupiter
    Izunia
    Pov
    brud 20070825
    Tessan
    Saltakatten

  • Jupiter2

    Ja, precis säg till om ni inte kommer. Är det bara jag som kan komma 17.30 nu? Vill inte sitta helt själv hur länge som helst...

  • Tessanpower

    Jag försöker komma dit någon gång efter 17:30. Måste lämna bilen till Sambon :) Jag får leta efter en tjej med jeanskjol Jupiter2 :) Ser du en förvirrad blond tjej så ta tag i mig :) Jag är förresten 29, så jag är äldre :)

  • brud 20070825

    jag kommer 17.30 jag har brunt hår och glasögon.
    Svart jacka.
    Ska bli jätte kul

  • Jupiter2

    Jag sitter nog och läser vid nåt bord eller frossar i maten om den kommit än.

  • pov

    Jag är så hemskt ledsen, men jag glömde...!!!!

    Har varit i det närmaste kaos på jobbet senaste veckan, min tärna fick sitt andra barn imorse o jag har huxflux sökt en utbildning.
    Måste berätta om den lilla bebisen. Från det att de åkte hemifrån till dess att bebisen var ute tog det 23 min :o
    De fick kä av henne i hissen på väg upp till förlossningsavd. Snacka om att hon hade brådis :D :D

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5