• junibrud2006

    Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Vår tionde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för tråd nummer elva!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.html

  • Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!
  • junibrud2006

    Tänkte ni äta där? Jag gör det gärna. I så fall kanske det kan passa vid 19 som sist?

  • Gabbies

    också ledig hela dagen.. när slutar du jobba junibrud?

  • junibrud2006

    Det beror lite på, men jag jobbar iaf till 16. Sedan måste jag hem med bilen och kanske få på mig något annat för kvällen...

  • Gabbies

    ok, skulle vi kolla innan om vi hitta nå papper också? hinner vi?

  • junibrud2006

    Absolut. Panduro stänger 18. Kan vi säga kvart i sex på Panduro så kollar vi där, går upp via Bokia och anländer till Å där jag bokar bord 18.30 istället?

  • Billa

    18.30 låter bra!

    Jag har precis ansökt till ett konditor job! Ett riktigt drömjob. Jag har altid drömt om att jobba på ett kryssningsfartyg! Inte nån finlandsfärja, utan en lyxig sak! Å nu söker dom folk till ett sånt företag! Så jag har sökt!
    Det jobbiga blir att vi kan bli tvugna att flytta bröllopet lite, men det är inte helt säkert!
    Får vänta tills efter intervjun (om jag blir kallad) å se då hur vi gör med allt!

  • junibrud2006

    Billa - Det låter ju hur spännande som helst! Håller tumme och tå att du blir kallad.

  • Gabbies

    Billa- oj det lät spännande? vilken sträcka trafikerar fartyget? Men inte lämnar du väl oss om ni skjuter på bröllopet??

  • Billa

    Jag lämnar inte!! Är ju beroende!!
    Dom åker typ världen runt, dom åker florida, bahamas, aruba, kina, london typ nåt sånt!

Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!