• drea

    Oups lite snabb... 6

    Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

    Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • jalf

    Ja, jo de där drinkarna!! Fast de har ju ingen alkohol. :D:D Fast det kanske man inte måste ha i allt?!

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Nä inte i allt men i det mesta *ASG*

  • Hemligt ( fast inte längre)

    På tal om alkoholhaltiga drycker... imorgon är det fredag
    Vet inte om cheers berättade det, men på fredagar har vi fest här på oups och dricker massor av skumpa och har sällskap av våra hunkar

  • jalf

    Åååååå då ska jag ladda för morgondagens fest! :D Håller den på hela dagen eller? Tur att jag är ledig och när jag börjar jobba vill jag ha såna jopp som ni har!!! Ni kan ju tydligen sitta här och festa hela dagarna?! :D

  • jalf

    Vilka är era Hunkar?? Vad är det jag har missat?! Är det Husbanden? :D Jag är ju nygift kvinna!

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Ja den håller på hela dagen, eller så länge man orkar Men vi är ju vana vid skumpadrickande nu du och jag så vi borde ju kunna hålla ut hela dan

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Nonono... Husbanden dom är hunkarna hemma, här har vi hunkar som: sawyer, aragorn, han från prison break, russel crowe, kommer inte på fler... blackout... hjälp mig cheers!!

  • Hej baberiba

    Så gärna så hemlisen;) hunkarna är arre, koolio, Russe, sawyer, Travolta, Brad P.

    Sen får vi inte glömma Runar och Lillian:o
    :D:D:D:D:D

    Ny hunk: Mackan från Idol:D MUMS slurp...jag och dallis kommer att slåss om honom imon:D:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    jalf

    Jasså du har sprit i allt du dricker:D:D:D:D:D:D:D kanske man ska ha så dagarna på joppet blir roligare:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6