Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Lite skvaller från cheers:D:
jalf och hemlisen är bästa polarna:D hemlisen var tärna på deras bröllop:)
God morgon tjejer!!
Sitter här me en kopp kaffe och håller på att vakna till liv. Barnen har precis gått till dagis.
Jo skvallret stämmer. Jag och hemlisen är tighta! Världens bästa vän och tärna är hon.
Gillar den här tråden måste jag säga. Vilket gott gäng!!
Gerda: Gott med am pannkakor. Själv åt jag rester av två smörgåsar som barnen lämnade. *haha*
Hur funkar de gröna gubbarna??
jalf
:D:D:D vi har kul här:D
Du gör ett : och sen ett D efter.....
jalf
Stackars dig som får äta rester:o
:D:D:D:D
Själv sitter jag på joppet (översatt till svenska: jobbet):D har precis druckit kaffe och käkat en fralla:D MUMS men jag saknar min lattemaskin därhemma:o vill ha en latte få ta och ropa på kitty som kan göra en till mig......:D:D:D
Kiiiiiiiiiiiityyyyyyyyyyyyyyy var är duuuuuuuuuuuuuuu vill ha en latte !! fixar du??:D är på joppet kan inte göra nån men du som är hemma och kan dricka lattes hela dagen kan göra en till mig....skicka den med din rosa hellakopter:p:D:D:D:D
Cheerful::D Ooooo vad gott med en lattemaskin hemma! Här får man nöja sig med Nestlé pulverlatte. :D
Får man fråga vad det är ni joppar med??
Det enda jag joppar på nu är att komma från datorn in i duschen, helst innan Hemlisen börjar sitt jopp, för då blir det inte en lugn stund! :D
jalf
Liter översättningar så du hänger med här:
Joppet: jobbet
Hellakopter: Helikopter (kitty har en rosa och guldig dom vi brukar åka med när vi här på oups åker på semester:D) då har vi våra coola brillor på oss 8) och våra rosa flipflops:p
Husbandet: Mannen i vårt liv:D
Jag är cheers den hemliga agenten 8) men säg inte det till nån:D:D:D:D
Hemlisen är smygar´n:D:D:D det brukar Gerda oxå vara men hon har det lite svårt med smygandet just nu då hon är med bebis i magen:D
Dallandra= Dallis....en go tjej som oxå har bebis i magen.....Hon gillar att äta:D:D:D:D
BlivandeFruAndersson08= 08:an hon har typ världens längsta nick här p å BT man är ju trött i fingrarna om man ska skriva hela hennes nick:D:D:D:D:D därav 08:an:D
Kitty är den heltokroliga tjejen här:D allt hon säger och skriver skrattar man åt:D:D:D hon är även kallad Shitty:D hon brukar vara denna gubben: :[ för det ser ut som han s*iter :[
:D:D:D:D:D
ica= lyser med sin frånvaro men hon har inte heller alla hästarna hemma därför passar hon in här helt perfekt:D
Öhhh Gerda gillar oxå att äta det är hon och Dallis som äter ikapp med varandra just nu och så sover dem mkt:D:D:D:D:D:D