• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

    Jag vet! o på fredag ska vi ringa o boka visning för lokalen vi vill ha. Hoppas de har tid för oss i helgen. Har inte sett det på riktigt än, men ser man på bilderna så blir man verkligen kär.. om ni vill kika så heter stället Sörstad www.sorstad.se Det är så underbart vackert!

  • Hilde

    Goddag flickor, brudar o alla andra trevliga lösa folk Vill mest hoppa in o säga hej...

    HEJ!

    Jag läser ikapp någon annan dag... nu ska jag ta itu med mitt väldigt stökiga hem... och tvätta några tvättar... och sedan se på film

  • janos

    Tjolahopp! Här är jag! Ledig och allt.

    Vad spännande med att prova brudklänning och boka lokal. Den såg jättetrevlig ut. När gifter ni er? *minnet är bra och alldeles för kort*

  • janos

    Måste få avlägga rapport om våran mini semester.

    Fredag: Kom till hotellet vid 21-tiden. Var till Medborgarplatsen och åt en sen middag. I säng vid midnatt

    Lördag: Ut på stan hela dagen. På kvällen var vi på R.E.A. *inte riktigt något för oss* I säng vid kl 0.30

    Söndag: Fikade med en kompis, var på hockey i Globen, var på bio och såg När mörkret faller, som jag kan rekommendera

    Måndag: Ut på stan igen. Ringde mamma som tog sig till Sthlm och åt sen lunch med oss. Vi fick umgås i 2 1/2 timme. Åkte bussen till Arlanda, flyget hem och var hemma vid 21.30

    En mycket trevlig helg med mycket innehåll

  • Gable

    Vilket hotell bodde ni på? Kul att ni hade så trevligt i Stockholmo! Mycket shopping hanns med hoppas jag

    Själv har jag gått vidare till slutomgången för jobbet, bara jag och en till kvar. Håll tummarna för mig!!

    Mindre roligt... Svåris har bjudit in sig själv till det Gableska hemmet i helgen. Maken undrade om jag planerade på att fly fältet. Har god lust, men hon ska banne mig inte jaga bort mig från mitt egna hem.

    Mutter.....

  • mammacatta

    cindy; va roligt! du får länka lite till de klänningar som du hittar! jag tycker att det blev lite spännande såhär på torsdagen, bröllop planeras å allt!

    gable: mod i svåra stunder - du är ju husets fru nu - DET kan hon iallafall inte ta ifrån dig!
    häromdagen så frågade min SM var vi tänker fira jul. hemma sa min man. JASÅ? sa hon. jag trodde ni skulle fira här med oss.
    *hmmm*
    han bytte raskt samtalsämne, men hon sa att vi får prata mer sen.
    jag tänker inte fira där förren det huset är mera barnsäkert, det är iallafall klart. men sen vill jag ju inte fira där eftersom jag tycker att hennes sambo är en fjant...

    jaja.

    samonella. förkylning med rethosta. viktnedgång.
    "hur var det att vara småbarnsförälder? jodå, rätt sjukt."

    janos: visst är d kul med utflykter till 08? bäst på bortaplan sas..

  • janos

    Gable, shopping är inget för oss, varken maken eller jag. Vi gick nog 8 timmar på stan och allt vi köpte var en ny mössa åt maken. Jag hade gärna köpt nya pallar till relaxen, som vi hittade, men 1400:-/st var lite väl häftigt

    Lycka till med sv*rmor, om hon kommer i helgen, Gable

    Hoppas att ni blir friska snart, mc! Ni har haft mycket sk*t hos er ett tag nu

  • Fru Cinderella

    janos

    Ingen fara, den 5:e maj

    Gables
    Jag vet, o ingen lokalhyra heller. Så de enda kostnadern är maten och drycken o drycken finns från 130 per person. Så det kommer gå på ca. 20.000 för hela vårt sällskap på 36 personer.. i en herrgård. Helt ofattbart!

    *häller upp en till kopp kaffe*

    - Vi borde skaffa pepparkakor o glögg snart!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7