• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

    Näe, så väl är det inte. Men om han fick besked om han får det elle rinte skulle det ändå hjälpa oss att planera i tillvaron! Och han vill gärna ha det - det räcker för att jag ska hålla tummarna hååååårt!

  • Sara_80

    både jag å min sambo älskar vintern så det var inget svårt beslut för oss. det va även valet av lokal för festen som gjorde att det blev vinter, den funkar som bäst då.

  • mammacatta

    näe, de har inte kommit fram än. när d kommer lite snö brukar de skutta ur lådan...

    så i morgon då.

  • anne på grönkulla

    Vi gifte oss ju utomhus i sommarvärme också. Men jag hade få drömmar om hur det skulle vara - vinter hemma föresvävade oss nog aldrig faktiskt?

  • mammacatta

    du är norrifrån va sara...?

    har inte träffat många sörrlänningar som gillar snö.

    är det nån fjällstuga då eller? en som min sömmerska sydde åt innan mig, hon åkte hästsläde på snön till bröllopet! hon hade pälskant på sin annars ganska släta klänning - jättehäftigt!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7