• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Sara_80

här e det vindstilla och glad e jag för det.

• anne på grönkulla

Detta är definitivt värt bubbel!

*korkar upp så det sprutar på alla, mest mc och får öppna en ny flaska så vi ska få nåt att dricka oxå!*

• mammacatta

närå, jag är mera som rocky där! kommer in på slutet och reser mig från liggande...
    janos - hon regerar!

• janos

*håller i min krona allt vad jag kan, men jag ser att jag har konkurens*

• janos

*korkar upp en stor champagne flaska åt alla, för att fira 17.000*

Vi hann ju inte ens fira 1200 ;)

• mammacatta

i östersund var det VÄRSTA kaoset. de var tom på riksnyheterna i morse. folk är itne van att d kommer blötsnö i oktober. det brukar vara stenhårda flingor i december ju!

förra gången östersund var på nyheterna (för en vecka sen eller så) så frågade journalisten hur de har förberett sig för detta KAOS, det var ju rena Hedvig de skulle rensa efter. "närå, vi har bra kläder och ett gott humör, då ordnar d sig ska du se" svarade då jämten på tråden...

• anne på grönkulla

Här brukar det ju snöa rätt rejält på vintern oxå - men det finns ju ingen snöröjning... alls. Det finns en plogbil, vet vi, för en stad om 4-5 miljoner...

• janos

Här är vi så van att det kan komma stora mängder snö, så vi klarar oss ändå. Men på våran gata brukar man få önska att man hade 4-weel drive

Vi får väl se om jag tar mig ut imorgon till jobbet

Svar på tråden Äntligen fredag del 7