• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Sara_80

    hej hej. hoppar in här hos er. sitter å väntar på min älskling som har vart i tyskland å shoppat.....

  • Sara_80

    ja lite segt men bra. ligger i soffan med en katt på benet och handen i godispåsen, mums..:)

  • mammacatta

    får man smaka?
    jag är godissugen, men en skrikig bäbis tar man inte med in på gottegrottan...

    d blev inte så mycket öl. barnen är såååååå fredagiga: trötta, gnälliga och kladdiga. men nu sover de! *ääänglar*

  • mammacatta

    janos, hur många är det kvar till 17000?
    har du koll? är vi där redan?

  • Fru Cinderella

    janos

    tackar för snön, jo då bara bra med mig. Bara så sjukt obeskrivligt trött.. sitter o lyssnar på den underbara musiken till Cold mountain, bara älskar amerikansk folkmusik

  • mammacatta

    helllooo sara föresten, väl bekomme!

    *säger som rystall*

    puh, va mycket att säga. tur att jag gillar att upprepa mig.
    måste ju gilla det, jag gör ju inget annat. nej nej nej inte den, nej, inte på ludde, nej, inte den nej nej nej inte på ludde...
    :D

  • janos

    Mc, jag kollar upp det!

    *tar fram räkneverket, alla favvis sidorna och kollar hur det står till*

  • Sara_80

    varsågod det e bara å ta ;) ska nog ta en doley´s också att värma mig med medans jag väntar på S...häller upp till oss alla.

  • mammacatta

    inget piggar upp som att skotta 28 cm blötsnö!

    skulle vara att göra det höggravid då.



    *viskar*
    hur går det janos?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7