• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Imorgon är janos ledig!

.....men då får jag jobba på lördag istället

• Fru Cinderella

Jo då det går framåt, har precis bestämt att jag ska beställa min klänning den 19 november, kan knappt vänta

Håller på o dillar om festlokal o vigsellokal för tillfället.. bara 8 månader kvar nu *tihi*

• anne på grönkulla

Har visserligen startat en egen tråd med frågan, men måste ju fråga oxå mina favvo-fredisar om råd. Jag har en mörk tröja, som fått deo-fläckar under armarna som inte går bort. Har ni några killertips för att få bort dem??

• mammacatta

nope tvättis, har aldrig lyckats med det. *sorry*

imorgon är det fredag!

• Fru Cinderella

Yeaj party!!! Då ska C sova Zzzzzzz

• janos

Vilket underbart väder vi har idag. Klarblå himmel, strålande sol och i solen är det +10 grader. (I skuggan har vi -6 grader)

Tror minsann att jag ska ta mig en promenad i solskenet och andas in den härliga vinter luften

• Rystall

Var det nån som såg programmet igår?

• janos

Förlåt Rystall. Jag är sååååå dagvild just nu. Trodde att det var tisdag kväll programmet skulle gå, så jag missade det

Jag får programmera hårddisken för lördagen istället, för visst var reprisen då?!?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7