• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

    anne på grönkulla

    Stackars liten, du verkar ju helstressad.. du ska inte komma hit o vila bland kuddsen ett tag?

  • anne på grönkulla
    Tack, jag tar lite mer vin!

    Jo, jag är helstressad, 2 1/2 vecka av dubbelarbete på jobbet har nog slitit en del. Nu ska det bli sååå skönt med 4 lediga dagar men liiite förberedelser har jag ju kvar (kom hem typ 1/1 7 ikväll och ska åka 1/2 11 för att hinna) - och vad gör jag så?? - hänger på BT!!!
  • Hilde

    Idag behöver jag verkligen få dricka mig redigt berusad!... VERKLIGEN!!!! *gäspar*

    föresten måste jag tala om att jag hittat ut ur tvätthögen... den innehåller alldeles för mycket velour i miljarder olika färgkombinationer.... som ska sorteras. Fattar inte hur jag ska få bättre system på detta... Måste ta maken i hampan och se till att han knypplar ihop en tvättstuga vilken dag som helst nu!!!!

  • Fru Cinderella

    *gäspar i takt* Jag är helt slut.. men lite vin fick faktiskt fart på fläsket.. *skrattar*

    Håller på o planerar för Halloween-festen i högsta hugg.. vad kul det ska bli!

  • mammacatta

    *joinar vinarna*
    jag hittade bibben på grönaskylten - fasAN va gott det ÄRRRR! *slurp*

    jag måste bara fråga: är det nån som inte är med på mina betoningar? att jag skriver två versaler mellan alla mina gemener...?
    så fasan är inte en fågel eller en svordom, utan en fasa med fågelslut...
    jag svär minsan inte i onödan...

    jag är liiiiite på pikkalurven, så jag är lite luddig...
    tanten med grönanamnskylten sa att HON dricker detta vin - då tar jag den sa jag. GOTT.

    jag har nu missmodigt sett xmen3. *besvikelse*
    va fasAN, varför har wolverine fått så "fettig" häck för har minsann sett honom i läder förr, å inte tusan svajjade det sådäringa då heller...
    jamenar, han har/hade ju vääääärldens snyggaste kropp ju, vad HÄNDE???
    jag är ju gift med en mumsig rumpa sen förr, men W brukade vara LÄCKER. nu är min mans myyyyycket snyggare... iofs en framgång, men jag lär INTE få se makens ar-sele i tajt läder...
    *begråter hughs något ålderdomliga bakdel*

    tur man är gift med en ungdom.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7