• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

    Mammacatta då! Har du inte lärt dig att inte starta en sån diskution om barn och bröllop

  • janos

    Vet ni vad jag har gjort idag?!?!? Något som jag inte har gjort på länge.

    Jag har broderat! Och roligt var det

  • mammacatta

    jo, ja, jag borde ha lärt mig, men ibland så måste jag bara liiiiite. jag är trots allt en fredagsbrud... hrmmm. jag lägger mig i sånt som jag inte har å göra med.:D:D:D

    skickar ni lite chokladbollar? det är seminakna brudar på tvn, å maken sitter som förstenad...

  • Fru Cinderella

    Morrn morrn
    *tassar snart iväg till jobbet*

    Sitter här o gäspar en stund först.

  • Hilde

    Hmfr... MC jasså du slänger dig in i barndiskussionen igen

    Apropå det där med barn eller inte barn på bröllop. Efter att ha hängt här ett tag (ganska länge nu) upptäcker man ju att det där är en ständigt återkommande favorit i repris Kommer själv ihåg att jag var lite orolig inför mitt bröllop... skulle alla barn kommit hade vi haft lite problem med lokaler, mat, osv... och viktigast av allt... jag hade inte barn då så jag såg det som ett mycket större problem än det behöver vara... som brudpar har man ju för övrigt ett så förbaskat utvecklat tunnelseende så eventuella barn som lever rövare och med föräldrar som inte gör sitt jobb... det märker man ju inte som brudpar... man ser ju bara varandra och de människor som kommer närmast den bubblan av kärlek

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    GOD MORGON;)
    Det är väl fredag fortfarande
    *skålar med morgon kaffet*

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    janos:grattis till nya titeln:jämnanummerkungen:-d

  • Rystall

    Hej hopp! Då var det måndag och den ena tvättmaskinen i tvättstugan har pajat och jag har massor av tvätt
    Men vad gör det när man är småbarnsförälder

Svar på tråden Äntligen fredag del 7