• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

    Nämen vad sjutton!!! Här fick jag bläddra tillbaks hur långt som helst ju!!! Vilken aktivitet Glödande tangenter hos vissa här kanske???

    Idag fick jag ett fullständigt bryt. Matlagning, utebliven sömn, förkyld bebis, städning av sunkigt hus och hämtning av tårtor med gallskrikande bebis i bilen... då bryter även jag ihop vill jag lova... jag satt o sjöng Imse Vimse spindel för full hals i bilen... vet inte om det var för att lugna lillan eller mig själv... kanske både och. Hursomhelst funkade det inte lilla skrek mer och mer och jag trodde huvudet skulle explodera. När jag kom hem slängde jag bilnyckel till fullpackad bil nästan rakt i nyllet på maken och hivade över lilltrollet (som fortfarande skrek) och gömde mig under täcket en stund. Usch Usch Usch !!!!

    Jag ska bli glad när namnkalaset är avklarat faktiskt.

    Nä, nu ska jag nog ta och försöka sova... igen...

    Nattis natti alla ni andra trevliga fredagsvänner... nu är det lördag!

  • anne på grönkulla

    Kram, Hilde!

    Jag har själv känt nåt liknande på jobbet nu, bara allt händer samtidigt och man har ingen kontroll och kan aldrig göra färdigt nåt. Så jag tror jag förstår...

  • mammacatta

    stackars hilde... men jag kunde inte låta bli att skratta högt - det är en vääääldigt festlig historia såhär dagen efter...:D:D:D:D

    välkommen äääntligen, här är det en hög med nya och gamla mammor, samt nya och blivande fruar. inga gamla fruar... *va tycker vi om sånna? illa illa hur illa sk*tilla usch usch usch*:D

    du är precis som alla andra här, vi är åxå 22 och pinnsmala. iallafall janos.

    jag har fått i mig kaffe och ska förgylla dagen med mina två favvisar: gå på skogsprommis med barnen och handla saker(soffa) på ikea:D:D:D men jag tror att jag nyper i mig sista skumpan som står här på bordet - då blir allt så mycket roligare! *slurp*

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Oj,Tack så mycket;)
    Känner mej vid detta lag mer än välkommen,ni är så snälla:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Skäms inte*rodnar själv*med tanke på att jag bara hoppade in här;)

  • mammacatta

    alla som orkar läsa igenom inläggen är mycket välkomna här!
    vi snackar en hel del och det kan bli ett oöverstigligt hinder - även för oss...

    men vi har lyckats med dryga 16000 inlägg. men vi kräver inte att du ska traggla dig igenom de, bara att du är trevlig och bjuder på bulla och tar ett glas vin ibland

    eller inte ens det, vi bjuder in alla som är nyfikna!
    eller hur? *jaaaa*

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Bra;););)
    Självklart bjuder jag på vin..ÄLSKAR ju vin,champagne med :)
    Skål!!

  • Sister of the Night

    hej där tjejer! :) :) :)

    det är visserligen inte freeeedag längre, men väl helg. *Sis kikar sig nyfiket omkring*
    Några trevliga damer ute en kväll som denna?
    *tar en klunk kaffe*

  • mammacatta

    jag har satt igång julskivan!!!:D

    destinys childs sångliga jultolkningar.. mycket speciell och märklig.

    annars är jag superarg på min mamma som inte ens orkar flyttstäda. *morr* min man fick åka dit och göra det. *dubbelmorr*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7