• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Rystall

    Janos: Nån match måste man ju förlora, men hur gick det i matchen mellan Luleå och Brynäs i tisdags då???

    Brynäs sopade isen med Luleå. 4(FYRA!!!)-0 till Gävlegossarna.
    Vad säger du nu då?

  • janos

    Hehehe

    Då är det nog bäst att jag går och sover istället

    Godnattkramar till er alla....*vinkar och tassar isäng*

    Släcker ni sen??

  • Studstjejen

    ÅÅåhh, vad gutt med fredag!!! Idag ska det bli en MASSA soffliggande

  • Studstjejen

    Kan man köpa färska blåbär och hallon i affärerna idag? Det kan ju vara bra att veta i förväg....innan man går ut i regnet

  • Sister of the Night

    Hej allihopa!

    Tänk, nu är det den där dan igen... fredag! :D
    Myyyysigt, vad ska alla andra göra i helgen som kommer tro? :)

  • Rystall

    God förmiddag!
    Här i skåne öser regnet ner och det är MÖRKT. Fast det är nog samma väder i hela landet idag. Jag och babyn låg och gosade och sov fram till halv tio. Gåååååtttt!! Det var så varmt och skönt under täcket så vi ville inte gå upp.

    Vi skall göra det mest typiska för Helsingborg idag, nämligen tura! I morgon blir det auktionskammaren och sedan middag hos makens faster och farbror. Det skall bli så kul. Det blir alltid jättegod mat och massor av gott vin. Önskr bara jag kunde dricka lite mer, känner för lite fylla men det får vänta ett tag till.

    Ha det gott idag mina allra käraste vänner! Puss och kram

Svar på tråden Äntligen fredag del 7