• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

    Jahapp, då var bullen slut. Vad ska jag roa mig med nu då?

  • Sister of the Night

    Just jäklar, idag är det meningen att man ska snaska kanelbulle för allt vad tygen håller! (Varför säger man så förresten? Det låter ju onekligen rätt knepigt. Vad är det för ett tyg som ska hålla egentligen...?)

    Jaaaaa, då får man väl vackert ställa upp och äta bulle idag då - det ska väl gå om man verkligen anstränger sig... :D

  • Gable

    Åt en till. Det är ju inte kanelbullens dag varje dag. Vad ska jag roa med mig nu då? 3 bullar blir nog liiiiiiiiiiite för mycket känns det som.

    Hmmmmmmm... Svårt.........

  • Sister of the Night

    Njaaaaeee.... hehe, det beror allt på hur stora de är!
    Det finns ju små, små kanelklipp på påse, och så finns det ju de där stora sakerna man kan köpa på konditorier, (de där varianterna som täcker en halv pizzatallrik ungefär).

    Hm, en hel vetenskap det där med bullar, faktiskt! Och medan man funderar på såna djupa saker, så kan man ju alltid passa på att plocka in ett par till i brödsaxen :D

  • Hilde

    Hejsan bruttor

    Mitt lilla troll spyr... jag började äta antibiotika igår och nu har lilltrollet börjat må dåligt av det

    *Trött Hilde smyger ut*

  • mammacatta

    hello hello, itt iss dö mamma-katt tåking....-D

    grattis gable, fint att du fyller... 22 igen!

    äpv - jag skickar ett gäng kramar, det kommer att gå vägen nästa gång ska du se! *kramkramkram*

    jag hade lätt 150 inlägg att läsa, kommer inte att minnas allt MEN:
    grattis till janos för finfina 16 000!!!!

    jag har haft en säääärdles dålig vecka, har itne sovit så mycket så jag måste nog tona ut lite till å lura på soffan nån dag...

    *kram* mina bästisar!

  • Cybermamman

    Egentligen skulle jag inte alls titta in här för jag ska vara på ett möte om några minuter men, men

    Sister of the Night - kallas hädanefter Sis kort och gott.

    Sis, Kan det vara tyget i segelduken som åsyftas

  • Fru Cinderella

    Skickar bara sms:idag inget besök bland de fluffiga kuddarna *atcho* sjuk o dan o vill inte smitta er andra.. men ha en trevlig kväll töser..

Svar på tråden Äntligen fredag del 7