• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

    Cybermams om du syftar på mjölken så tackar jag för komplimangen.... eftersom jag är så väldigt styv i korken antar jag att du insinuerar att jag är en god mor som har en icke kräksunge

    Mjölkinkontinens däremot är gärna något jag skulle vara utan...

  • Hilde

    *beamar in en massös till Anne och en kopp med Camomillte*

  • Rystall

    Va?! Kollar inte ni på Desperata hemmafruar? Lustigt

    Min baby kräks hela tiden. Det påminner lite om Exorcisten faktiskt. Står som en fontän rakt ut och så får man byta kläder på både baby och mamma, samt skura golv och lite till. Och allt detta ett par, tre fyra ggr per dag. Så vi går jämt omkring och luktar spya. Mina vänner som har barn i samma ålder använder IK*As tvättlappar i froté för att torka sina barns spyor med. Vi använder tygblöjorna.

    Nu är reklamen slut. Syns sen.

  • Hilde

    Snygg matta!

    Hejsan Rystall. Apropå spyor så spyr mitt lilla troll mest bara på mig när jag är finklädd... på dop och kalas. Övrig tid är hon inte ett dugg intresserad av att bli av med mat. På bröllopet i helgen hade jag med mig ett helt backupset med festkläder för både mig och henne och självklart inte en enda spya

Svar på tråden Äntligen fredag del 7