• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Cybermamman

    Åh är det nostalgiafton här ikväll ... på Gables födelsedag ... vi gratulerar, med blommor @->-- och med blader, vi gör så hon får spader vi gratinerar våran Gable idag.

    Hurra hurra hurra hurra

    Jag har faktiskt använt mina r*sa idag, här regnade det som himlens alla portar var vidöppna. Folk tittar så kul när jag har dom r*sa till jobbet

  • Hilde

    Jag försökte just surfa lite om tehuvar... det var väldigt vad svårt det var! Inte en vettig tehuv i sikte ens om man googlar.

  • Cybermamman

    Hej Hilde ... allt väl? ... luktar du kräks idag eller som en rosenknopp Vad ville du veta om tehuvar

  • anne på grönkulla

    Hejhej!

    Själv har jag en mycket sjuk kollega, en kanske mycket sjuk kollega, en kollega som blivit rånad och en som haft lervällingsövesvämning i sin källare. Bara den senaste veckan...

    Trött blir man - ska det vara såhär???

  • Hilde

    Näh jag luktar sällan kräks Tack o lov så stannar mjölken oftast kvar i magen. Däremot luktar jag nog allt som oftast svagt av gammal mjölk på morgonen. Det är en ammande kvinnas stora dilemma... mjölkinkontinens

    Vad jag vill veta om tehuvar???? Allt om tehuvar såklart! Speciellt vill jag veta hur man ska bära en tehv på bästa sätt...

  • Cybermamman

    Nej, det ska inte vara så här men vi får göra det bästa av situationen. Ann, tror du att ni behöver en hjälpsändning av tehuvor och r*sa g*mm*st*vlar till Långtbortistan. Vi kan starta en insamling.

    Hilde vilken tur du har, eller skicklighet kanske det är

  • anne på grönkulla

    Ja, men inte så mycket som de.... jag är mest frågande hur mycket en arbetsplats kan drabbas av på en gång - jag får handleda vår praktikant också på kuppen och ta hand om typ allt annat - o jag var stressad redan innan...

    Dessutom måste jag fundera på vilket långtbortistan som väntar mig härnäst nu (men vilken lättnad det kan kännas som...)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7