• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

    Hej alla nya fredisar! Välkomna in i vårt julmys!

    Jo ni, maken hade bestämt att jag skulle få en ego-dag i helgen. Ni vet, då man får bestämma allting en hel dag och den andra bara följer med utan att protestera. Eller låter en få gå på spa alldeles ensam. I allafall, vi var bl a på IKEA. Jag shoppade MASSOR av julpynt. Inte ett ord sa maken. Han valde t o m ut en stjärna som vi ska ha i köket. Är han inte för söt??? Plutten!

    Han fick en ego-dag igår. Vi var både på Claes Ohlson, Rusta och Jula. Sen skulle vi till Biltema också men tyvärr hade de ju hunnit stänga, men han var glad i alla fall.

  • Gable

    Grattis till 16.000 förresten Janos!

    Hur hittar ni de gamla trådarna förresten?

    ÄpV - neeej, vad tråkigt att höra gumman! Jag håller tummarna för nästa gång! Hoppas hoppas Hoppas!!

  • janos

    Imorgon ska jag till Sthlm på kurs. Det betyder att jag måste kliva upp kl 5

    Är hemma på onsdag kväll igen.....om det är någon som saknar mig

  • Rystall

    Klart att vi kommer att sakna dig, Janos!

    Hu vad trist att behöva gå upp så tidigt. Jag skall tänkna på dig i morgon bitti när jag ammar och sedan får sova igen. Ha det så trevligt på din kurs! Kramis

  • janos

    Ja, det är inget jag ser fram emot, men det ska nog gå bra. Jag kan ju försöka sova på planet.

    Det bästa är att hotellet jag ska bo på, ligger 400 m från där min bästa vän bor. Jag har inte träffat henne sedan bröllopet 050709! Ska bli såååå trevligt!

    Jag är ju hemma på onsdag kväll igen ;)

  • janos

    Natti natti tjejer! Nu ska janos sova, så att jag orkar med min kurs utflykt och att träffa min älskade vän

Svar på tråden Äntligen fredag del 7