• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

    I'm back! Med nytagna bilder o mattor att beskåda i sinom tid.

    *kramar till äpv, som särskilt behöver det*

    Och vad säger du då, janos, du bara rapporterar vad maken säger... ???

  • Cybermamman

    Jag instämmer igen med ovanstående talare. Först ger jag en bamsecyberkram till äpv som behöver det allra mest. Jag skickar även över en låda praliner och en flaska godis och lite extra styrkedroppar. Sen hoppar jag raskt iväg och kollar in apgs fina bilder, hoppas ni haft det bra

    *Vinkevink* till alla andra, nya och gamla. Hoppas helgen varit bra!

  • äntligen på väg

    *Tittar upp från pralinlådan*
    Tack för att ni tänker på mig! Känner att livet så smått börjar återgå till det vanliga igen. Känns som jag levt i nån slags bubbla sen jag tog första sprayen. Nu har jag en vilomånad att återhämta mig från alla mediciner och sen blir det fullt ös igen .

    Va roligt att ni är på väg in i bebisverkstan Janos ! (Eller är jag för snabb i vändningarna nu? )

  • Cybermamman

    Ingen fara anne, jag tittar på dom gamla bilderna så länge och så petar jag mig i n...n en stund

Svar på tråden Äntligen fredag del 7