• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

    Jag kan ju passa på att berätta att jag har en massa saker att se fram emot inom ett halvår:

    *På tisdag åker jag på kurs och på kvällen kommer jag att få träffa min bästa kompis, som sjäng på bröllopet

    19-22/10 åker jag till mamma

    3-6/11 åker jag och maken till Sthlm på kärleksweekend

    Jan åker vi till Gran Canaria

    Mars åker vi till spahotellet Nådendal och firar mammas 60-årsdag. En överraskningsresa helt enkelt

  • Cybermamman

    Var tvungen att göra en liten nostalgitripp jag oxå. Tänk vad jag slet med capen, men ursnygg blev den En veckas semester, handsömnad för hela slanten eftersom tyget töjde sig. Ja kära nån hur tokig får man bli

  • Cybermamman

    janos vad du får vara med om mycket härligt, du är ju ute och reser mest hela tiden ... hinner du någonsin packa upp

  • Cybermamman

    *Skål!* Grattis janos, här kommer jag med en jättestor bukett med rosa gummist*vlar

  • Cybermamman

    Vart tog du vägen janos, fick du hjärtrusning av spänningen och trillade under skrivbordet

  • janos

    Åh, vad fint med rosa gummistövlar!!! Vad rörd jag blir, cm!

    Jag skulle vilja tacka mc, som startade denna underbara tråd, som bara växer och växer

    självklart min familj

    Alla mina fredisar för alla underbara skratt ni har gett mig

    Min älskade make som alltid finns vid min sida

    ....osv

Svar på tråden Äntligen fredag del 7