• Skånebrud 070707

    Malmö-Lund brudar 2007

    Då tråden för Malmö-Lund brudar 2006 verkar samla allt färre blivande brudar så tänkte jag att vi helt enkelt kan starta upp en ny tråd.

    Själv så skall jag gifta mig en ovan dvs 070707 och vi har precis insett att det är väldigt mycket som bör bokas redan nu...

    Skall på provätning av tårtor om två veckor, skall bara ta 2 timmar...låter väldigt amerikanskt eller hur...

  • Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007
  • Wichy

    Hej alla brudar!

    Tack för senast det var jättetrevligt!
    Jag kan både 1 november och 15 november, vilket datum av dessa tar vi tycker ni?

    Det var så trevligt att jag kan tänka mig att träffas båda dagarna faktiskt:D

  • Skånebrud 070707

    Jag håller med Wichy, vi kan väl träffas båda dagarna!
    Det är väl främst nu när vi skall boka allt till bröllopet som vi behöver få tips o idéer från varandra!

  • Junibrud 07

    Hallå tjejer!

    Ja visst var det kul att ses igår! Håller med om att det är bra att ses en del nu när allt ska bokas och planeras Är dock redan uppbokad den 1 nov, vi skulle inte kunna ses den 25 oktober och den 15 november istället?? Då blir det ju lite jämnare emellan gångerna också

    Bruden2007? Vad kul att du köpt din klänning! Grattis Nästa gång får du också hänga med och fika!

  • Bruden2007?

    Jag hänger helt klart med och fikar, är avis på er som redan träffats. Men jag fick ju en klänning som tröst...
    Jag tror att jag kan båda dagarna, måste kolla med sambon först så inte han har något planerat. Vill INTE ha med mig mina två busiga flickor!

  • Junibrud 07

    Bruden2007?
    Måste kännas jättekul att ha köpt klänning, den är ju bland det allra viktigaste Vilka affärer har du kollat i? Jag provade några klänningar förra helgen och känner att jag har fått blodad tand... vill hitta klänningen nu!

    Såg du mitt förslag om den 25 oktober istället för den 1 november förresten?

  • Skånebrud 070707

    Hej brudar,

    För min del passar det bra även den 25 okt, så skall vi säga den 25 okt och 15 nov.

  • Bruden2007?

    Jag har kollat i de vanligaste tror jag, Palm design, Cinderella, Romantica och en annan, kommer inte ihåg vad den heter, ligger på Östra Förstadsgatan i alla fall. Klänningen hittade jag på Cinderella, hade hört dåligt om dem, att de skulle vara otrevliga osv. Men mot mig var de jättegulliga, fick en fin sjal som matchade klänningen, värd 300:- på köpet och ett vitt och blått strumpeband också på köpet. Så jag har bara gott att säga om dem!
    Men jag har också provat många och denna var den enda jag fastnade för, så varför ska man inte ta den då?

  • Wichy

    Kan givetvis inte den 25 oktober(bara för att krångla), men alla andra dagar... om det skulle passa med tex den
    24 oktober + 15 november för er andra skulle jag bli jätteglad!:)Kan vara svårt att alltid vara med på alla träffar men man vill ju inte missa något nu i början när vi håller på att lära känna varandra.
    Vad säger ni?

  • Skånebrud 070707

    För min del passar den 24 okt och 15 nov ännu bättre, hade tänkt att vara ledig den 25 okt...

  • mw1

    Hej.. Brudar
    Tack för senast.. jätte trevligt kul och få ett ansikte på dem man mailar...
    Följer jätte gärna med igen..men bara om ni fastslår datumet.. Jag tor jag kan annars får jag väl höra av mej.. Vilka datum gäller???

    Det är vekligen jätte kul att träffa likasinnade tjejer med samma delema "gifta sig" och med allt det att göra..klänning, kyrka, fest..kostnad..ovs..

    Jag är faktist snart klar med vårat festprgram med eventuella ändingar..Det kommer bli mycket enkelt men fint. Kommer inte ha det så fint och avanserat som den som medtogs på fikan. Men fin.

    En fråga ska man göra vigselprogrammet själv eller gör kyrkan det åt en?? någon som vet?

Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007