• Skånebrud 070707

    Malmö-Lund brudar 2007

    Då tråden för Malmö-Lund brudar 2006 verkar samla allt färre blivande brudar så tänkte jag att vi helt enkelt kan starta upp en ny tråd.

    Själv så skall jag gifta mig en ovan dvs 070707 och vi har precis insett att det är väldigt mycket som bör bokas redan nu...

    Skall på provätning av tårtor om två veckor, skall bara ta 2 timmar...låter väldigt amerikanskt eller hur...

  • Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007
  • Skånebrud 070707

    Junibrud 07,
    Nej tyvärr har jag ingen bild, men testa att googla på Benjamin Roberts 708.

    Wichy, varmt välkommen ner till Skåne!
    Japp vi kör fikan där!

    Skall bli så kul att träffa ett gäng likasinnade tjejer att spåna med!

    Trevlig helg allihopa!

  • Junibrud 07

    Wichy
    Välkommen hit

    Skånebrud 070707
    Klänningen är ju jättefin, verkligen Förstår att du vill ha den!

  • mw1

    Hej brudar
    Jag hoppas att alla mår bra det gör jag. Är väldigt förväntansfull på min brudklänning från Kina.. Den ska komma om en månad.. Är jätte glad..

    Detta väder så trist när det regnar och regnar... Jag tror oxå att jag kan komma och fika.. kul..tycker jag ialla fall..Annars är livet lugnt min blivande har åkt iväg till sin bror i GBG och har våran dotter med sig. Min pojke sover och lägenheten känns tyst... tråkigt..

  • Bruden2007?

    Kul att vi är så många som ska träffas och fika!! Ska vi träffas utanför gallerian eller där inne? Hur ska vi känna igen varandra? Hihi...

  • Wichy

    Undrar också hur vi ska känna igen varandra, är det någon som har något förslag? Blir lite osäker på var denna galleria ligger, mina arbetskollegor känner inte till den, och jag hittar ju inge vidare... om någon kunde förklara vägen blir jag jätteglad!

  • Bruden2007?

    Wichy, jag tror den ligger på gågatan. Eller har jag fel? Är det inte den nya gallerian för yngre människor? Eller är jag också helt ute och cyklar...

  • Skånebrud 070707

    Hej brudar,

    Håller med er om att det kan vara lite svårt att känna igen, men det brukar ge sig.
    Vi kan väl träffas därinne!
    Jag klär mig i en rosa tröja och har en rosa handväska, så kan ni iaf känna igen mig och så får vi ihop gruppen.
    Skall bli jättekul att träffas, känns som att det är nu som man lägger grunden till hur dagen D skall bli och då behöver man få lite tips!

  • mw1

    Hej...
    Hur många blir vi i övermorgon.(ONSDAGEN DEN 11/10)... Jag menar: FIKA..Coffeehouse by George KLOCKAN: 18.00. Hade varit kul och veta.. tycker själv att detta ska bli mycket roligt och spännande..

  • Skånebrud 070707

    Kommer:

    Skånebrud 070707

    Så kan ni bara fortsätta...

  • Skånebrud 070707

    Fel, upptäckte att vi redan börjat med detta inna...

    Kommer:
    Skånebrud 070707
    Bruden 2007
    Junibrud 07

Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007