• Skånebrud 070707

    Malmö-Lund brudar 2007

    Då tråden för Malmö-Lund brudar 2006 verkar samla allt färre blivande brudar så tänkte jag att vi helt enkelt kan starta upp en ny tråd.

    Själv så skall jag gifta mig en ovan dvs 070707 och vi har precis insett att det är väldigt mycket som bör bokas redan nu...

    Skall på provätning av tårtor om två veckor, skall bara ta 2 timmar...låter väldigt amerikanskt eller hur...

  • Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007
  • Alexia

    Har inte ens tittat på kläder eller ringar... =(

    Håller på o ska flytta nu så därför har det inte blivit så mkt bröllopsplaner.

    Blir bättre när vi har flyttat o kommit lite till ro!

  • Alexia

    Förresten, ingen som hyrt/köpt kläder i affären mitt på Gustav Adolfs torg i Malmö?

  • Bruden2007?

    Imorgon ska vi åka och titta på lokalen vi tänkt hyra, längtar!! Hoppas den är fin, men det tror jag.

  • Bruden2007?

    Har varit och kollat på Söderslätts bygdegård nu och vi bokade faktiskt lokalen. Kändes jättebra där, stort och fint och han som höll i det var jättetrevlig! Känns bra att det är klart nu!

  • Junibrud 07

    Grattis Bruden2007? Visst är det härligt att veta var man ska ha sin fest, då kan man ju se det framför sig när man planerar Hur går det annars? Några andra framsteg?

    Holstan, tack för informationen, hon verkar ju ligga på ungefär samma pris som Daniel Rix. Får ta och kontakta henne också!

  • Junibrud 07

    Alexia
    nej, vet ingen som hyrt där. Men jag har hört att de ska vara lite underliga där. Har i och för sig inte varit där själv och sånt är ju subjektivt så de kanske är jättebra

  • Bruden2007?

    Inga direkta framsteg här mer än lokalen. Han som hade bygdegården tipsade om en kille som fixar dj-in-a-box. Alltså en maskin som man matar med vilka låtar som man vill som de kommer och sätter upp till en. Sen hämtar dom den dagen efter. Verkade jättesmidigt och kostade typ 1500:-. Billigt alternativ om man inte ska ha band eller dj. Hur ska ni andra göra, ska ni ha liveband eller något annat?

  • Alexia

    Underliga? Hmm... Får väl åka dit o kolla. Har dom fina klänningar till bra pris får de va hur underliga dom vill. Hihi! ;)

    Bruden2007
    Vi ska antagligen ha ett coverband som spelar!

    Ooo - idag hittade vi ringen jag (antagligen) ska ha! Ska ha nya förlovningsringar också. Dom vi skaffade för länge sedan är väldigt tunna och av den "billigare" sorten. Idag hittade vi nya som är supersnygga till vigselringen.
    Så glad jag e!!!

  • Bruden2007?

    Alexia, vad kul! Vi vill inte heller ha kvar våra förlovingsringar, men vi har bara kollat lite grand, har inte hunnit kolla ordentligt. Ännu en sak som måste göras...hihi.

Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007