• junibrud2006

    Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!

    Välkomna alla gamla och blivande brudar (och brudgummar..!) i och runt Västerås!

    Vår nionde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår tionde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.html

  • Svar på tråden Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!
  • junibrud2006

    Kul! Sade vi från 18.30? Jag är i Enköping och jobbar hela dagen och har ingen sluttid, men är jag inte där då så kommer jag så fort jag bara kan!

  • Gabbies

    Ja Niia så klart är du väldigt väldigt välkommen!!! Bara kul med flera! :)

    Japp junibrud 18.30 blir toppen, men ska vi kanske boka bord eller? jag tänkte äta iaf, för jag e själv hemma o göra mat till mig själv känns inte lockande.. :)

  • Billa

    Japp, låter som en bra tid!
    Nu ska vi ut å titta på bygdegården! Så kul!!

  • catte

    Hej hej, har blivit rekomenderad av Gabbies till denna tråd så jag tänkte sluta samman med er.... 14/7-07 gäller det och än så länge har vi bara bokat kyrka (skerike) och lokal (elite stadshotell)... funderar så smått på färgtema och smekmånad... hur långt har ni andra kommit!

  • w2b!

    Hej,
    här verkar det helt omöjligt att komma iväg imorgon kväll. Tydligen har epedemin förskylning med ögoninflammation slagit till bland hela min bekantskapskrets! Och den andra familjen som brukar kunna ställa upp ibland reser bort till helgen..
    Verkar som om jag får stå över denna gång, men skulle det lösa sig med kort varsel kommer jag gärna! Annars hoppas jag på att få höra om nästa träff!!

  • Gabbies

    catte kul att du kom hit.. vi gifter oss ockå i skerike!!! vilken tid har ni? sen ska vi vara i finska föreningens lokal på lövudden..

  • Gabbies

    w2b: tråkigt att du inte kan komma imorrn.. hoppas på nästa..

  • w2b!

    Gabbies: tack för det, ja jag är besviken för att inte kunna komma. Men jag hoppas att ni får en trevlig kväll! Nästa gång hoppas jag att jag kan komma!

  • Billa

    Nu har vi kollat på lokalen! Den va så fin så! Så nu är den bokad!
    Vad betalar ni för lokalen!?

Svar på tråden Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!