• junibrud2006

Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!

Välkomna alla gamla och blivande brudar (och brudgummar..!) i och runt Västerås!

Vår nionde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår tionde tråd!

Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.html

• Svar på tråden Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!
  • Gabbies

Niia: kolla några inkägg upp och skriv in dig när du kan.. vi brukar ta det datumet flest kan..

• Gabbies

Ingen här inne som såg på barngalan på SVT igår?

• junibrud2006

Litegrann... Missade jag något?? Tittade kanske fram till niotiden.

• Gabbies

Du missade att mitt namn sas i tv.. :)

• Billa

Så du är en kändis Gabbies?! Tufft!

Jga har börjat kolla på Catering nu, nån som ha tips och råd?! Känner mig sååå vilsen!!

• junibrud2006

Gabbies - Kul! Du vann ingen läcker bil då??

Billa - Jag kollade bara runt litegrann vad gäller catering. Aros Catering har jag hört en del bristande om, men vi anlitade dem inte själva så det är ju mest andrahandsinfo. Vi tog via Brunnby med delar från Arbhages eller vad de heter och det var suveränt bra.

• Gabbies

Nej men jag vann nöjespaketet.. :) Vilket innebär att jag får gå på RENT och skönheten och odjuret i sthlm.. sen 10de mars får vi gå på finalen av melodifestvalen och sen får vi gå på ESC i helsingfors med flyg och hotell i 2 nätter för 2 personer..

• junibrud2006

Grattis! Nu blir jag jätteavundsjuk. Såg paketet och det verkade underbart. Kul för dig!!! Rent såg jag i New York 1999. Och Melodifestivalen - båda finalerna plus då verkligen minisemester i Helsingfors.

• Gabbies

Jag e superglad fast har nog inte riktigt fattat det än.. jag har ju alltid velat gå på ESC...

Svar på tråden Tvåsiffrigt! BT-träff Västerås - tråd nummer 10!!!