• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Susanne, Lund

    Izunia

    När va det du skulle på starta eget seminarium. Va det arbetsförmedlingen som ordnade den? Jag har nämligen fått tid den 18 oct. Undrade bara om det va samma du pratade om.

  • pov

    Susanne

    Är drygt att kolla på hus. Vi köpte hus i Flyinge för snart två år sen. Hoppas Hurva gick bra, går ju snabbt att köra till Lund därifrån :)

    Nån som är fikasugen?? Jag kan i princip alla dagar efter 18.

  • Susanne, Lund

    pov

    Flyinge är mysigt, jag brukar kolla efter om det finns något intressant där. Jag kan absolut tänka mig att bo där i dom trakterna. Vem vet vi blir kanske grannar en vacker dag :)

    Jag kan inte efter 18.00 på tisdagar men annars är jag flexibel. Då spelar jag nämligen min nyfunna sport, Squash :)

  • Izunia

    Susanne jag lärde mig att använda Dreamweaver. Funkade jättebra!

    Ang seminarium var min ocksa den 18 okt. Samma sa vi kan ga tillsammans om du vill. Har du anmält dig??

    Fika nagon?

  • Susanne, Lund

    Så klart vi går tillsammans om det va samma seminarium. Jag räknar med att min handläggare på arbetsförmedlingen har anmält mig eftersom det va hon som informerade mig om det...får nog kolla upp det för säkerhets skull.
    Kl.9.00 va det. stämmer det för dig?

    Jag vill ALLTID fika. När?

  • Jupiter2

    Jag vill också fika!

    Izunia: Har du någon tid nästa vecka såå hade det varit bra. Efter 16.30. Och på torsdagar efter 18.30

  • Eruraina

    Jupiter2 :

    Ja, fika är kul... :)

    Jag kan oxå dom felsta dagarna... Tåg går det ju utmärkt till lund och tillbaka... :) Kan även kvällar lite olika, beror på när jag slutar... :)

  • Izunia

    Jag köpte faktiskt mitt första sällskapsspel idag! :) Tänkte att det kunde vara kul. Jag är ju inte lika inbiten som du susanne! :D

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4