• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Eruraina

    pov :

    Tack!

    Brukar ni ha någon fika-träff och så? :)

  • Susanne, Lund

    Hej
    Tyvärr blev det inget hus den här gången. Vi blev överbudade :(
    Huset låg i Harlösa och det är väl åt det hållet vi är intresserade av att bo men vi va faktiskt i Marieholm igår o tittade på ett hus så vi vet inte riktigt var vi hamnar. Bara det inte är för långt ifrån Lund :)

  • Susanne, Lund

    Är så trött på att bo i lägenhet!

    Grannen ovanför håller på att renovera HELA lägenheten varje morgon. Grannen tvärs över byter ut sitt kök så det är hantverkare i trappuppgången kl 7.00 varje morgon som skriker. Idag stängde dom av vatten och avlopp HELA dagen eftersom dom byter stammar i huset så jag fick leva i exil hela dagen hos min blivande svärmor!!!!

    Gud va jag längtar efter ett eget hus där i alla fall hantverkarna är mina egna!!

    Annars är allt strålande hur är det med er? :) :) :)

  • mw1

    Hallå...
    Såg att du inte fick ditt hus TRÅKIGT!!!Susanne,lund..

    Jag har själv gjort en shopping via E-bay. Jag fick mitt bud..med den underbara klänningen. Allt gick på 69 pund och jag känner mig nöjd. Hoppas nu att klänningen är lika fin som på bilden... och att kvaliten är okej åtminstånde så den håller min bröllopsdag ut. Jag är faktist ganska nervös.. men det löser sig säkert.

    Sussan,ilund eller någon annan med erfarenhet av att köpa klänning via E-bay: Jag undrar vem som tog måtten på dig och ska man skicka in i cm eller i inch..

    Ska jobba vidare nu men ha en trevlig dag allihopa...

  • Jupiter2

    Trist med huset, det var ju jättefint! Men som vi sa på fikan: det var säkert inte menat. Om ett tag hittar ni ett annat hus och tänker: - Vilken tur att vi inte fick det förra!

    Eruraina: Ja, vi brukar fika lite då och då! Då är alla välkomna! Vi brukar komma överens här i tråden när det är dags att fika igen!
    Och jag fikar gärna ofta!

  • Izunia

    susanne vad trakigt men hur gick det med det nya ni tittade pa??!

    Precis som Jupiter säger fikar vi gärna och ofta! Förresten Jupiter när skulle vi boka om tiden?

  • Susanne, Lund

    Fika är bra :)

    Huset vi såg på i måndags va jättesött och jättebilligt men lite för litet tyvärr. David som är 1.93 kunde knappt stå upprätt i husets ovanvåning så det funkar nog inte i längden :)
    Vi ska till Hurva idag och titta på ett hus med pool! Får se om det är värt att bo i Hurva. Vet inte så mycket om det.
    Jag får berätta sen... vid nästa fika kanske? ;)

  • Susanne, Lund

    Kan nån av er nåt om hemsideprogram? Jag vet inte vilket program som är bäst att använda när man skapar en hemsida. Vad använde du Izunia?

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4