• Lilla Li

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?

    Hej hej!
    Har precis förlovat mig och kommer stå brud den 7/7-07 i Jönköping. Finns det några andra brudar i Jönköping som det närmaste året har lust att träffas över en fika då och då för att ventilera och ge varandra tips och idéer? Skulle vara jätteroligt! Jag är nyinflyttad dessutom så det skulle vara kul att träffa lite nytt folk. :)

    Kram Annelie, 22 år

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?
  • Lilla Li

    Nu har jag satt igång med beskrivningen av gästerna till festprogrammet också. Försökte få Kristofer att hjälpa till men han är tydligen bara duktig på att komma på elaka saker som han sen skrattar sig fördärvad åt. :D

  • CmD

    LÄste dina presentationer i den andra tråden... Tycker att de var toppe

  • Lilla Li

    CmD: Hihi. Bra bra! :) Har skrivit några fler nu. Har totalt 40 klara nu. Vissa är väl bättre än andra men men... :) "Bara" 30 kvar!

    Nu sitter jag med festprogrammet. Har gjort strukturen färdig så kan jag börja fylla med innehåll allt eftersom. Kul kul! :D

  • Lilla Li

    CmD: Nej jag är sjuk... Både igår och idag. Matförgiftning verkar det som. :(

  • CmD

    Lilla Li... Då förstår jag lite bättre
    Skickar en krya på dig kram

  • CmD

    Ville bara uppdatera så ingen missar att det är träff nästa onsdag 25/10.

    Claras 19.00 25/10

    Kommer:
    korall
    LillaLi
    CmD

  • Lilla Li

    Nu har jag provat brudklänningar på Kristinas! Guuud vad kul! Hittade en som jag fastnade för direkt. Sitter helt perfekt på mig. Åååhh jag vill ha! :D Jag funderar på att köpa den redan nu. Är det för tidigt? Men köper jag den nu så är det ju bara jag som haft den, vilket ju är bra. Då är den ju inte sliten när jag får den. Woohoo!

    Kristofer tycker att vi kan åka till Göteborg och kolla på klänningar också. Vi är båda lite besvikna över utbudet på Kristinas, de hade bara 2-3 stycken som var så som jag vill...

  • korall

    Lilla Li: Vad härligt att du redan lyckas hitta någon du ville ha! För vissa (läs:mig själv) tog det ju betydligt fler provningar innan jag fastnade för någon. Visst kan ni åka o prova i Gbg, men frågan är om du inte bara kommer jämföra med den klänningen du hittade idag? Lite allmänt nyfiken, var det mycket som var på rea? En kompis ringde igår o sa att det stod skyltat att det var stor rea där nu.

    Grattis igen till klänningen!

    Från en som för 100:ade gången har nya idéer om maten men karln säger att vi tar det vi pratade om först...

  • Lilla Li

    korall:

    :D Känner igen det där! Det finns ju så många alternativ som är bra! Man måste få ändra sig lite... ;)

    Jo jag kommer nog jämföra allt med den klänningen. Nu har jag ju fastnat för den. Det där med magkänslan som du pratade om - det måste jag ju följa! Synd bara att Kristofer fastnade för en annan... :) Men det är MIN klänning!

    Vi var på Ester Kök & Bar igår också. HUUUUR härligt som helst! Helt klockrent! De har en "balkong" som löper runt halva huset på övervåningen där vi skulle kunna ha fördrinken och första mottagningen om det är bra väder. Sedan åker vi ner i restaurangen och där är stort och rymligt och väldigt stilrent - som vi vill ha det. Ägaren kände igen Kristofer från förr också. "Ni ska få ett BRA pris!" sa han. :D Åh vad härligt om vi kunde vara där! :D

    Usch jag är alldeles för ivrig nu känner jag. Gick upp 8 för att tvätta och nu låg jag bara och tänkte på bröllop och klänning och hår och Esters... Lika bra att sätta sig här tänkte jag! ;)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?