• Lilla Li

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?

    Hej hej!
    Har precis förlovat mig och kommer stå brud den 7/7-07 i Jönköping. Finns det några andra brudar i Jönköping som det närmaste året har lust att träffas över en fika då och då för att ventilera och ge varandra tips och idéer? Skulle vara jätteroligt! Jag är nyinflyttad dessutom så det skulle vara kul att träffa lite nytt folk. :)

    Kram Annelie, 22 år

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?
  • Lilla Li

    Du förresten - det skulle vara jättekul att se din klänning! Skulle du inte kunna ta med ett foto eller nåt?

    Hur blev det förresten med mitt förslag om att käka middag med respektive och allt? Alternativt en after work med en drink eller två? Var det någon mer än jag som var intresserad av det? :)

  • CmD

    2006-10-13 09:32 Lilla Li

    Claras 19.00 25/10

    korall
    LillaLi
    CmD

    Var toppen trevligt igår och ser redan fram emot att ses igen. Afterwork låter trevlig liksom middag... Kanske en bra afterwork dag kunde vara 3/11?

  • Lilla Li

    Jaa det passar för mig iaf. Vet ni något bra ställe dit man kan gå? Har ingen koll alls på ställen i Jönköping.

  • en dag i juni

    Humor har jättegod afterwork...
    Harrys också tror jag, det finns ju överalt iofs
    Kan tyvärr inte den 25:e
    Min 2b grymtade högljutt när jag frågade om han var intresserad, vi får se

  • Lilla Li

    Min är nog lite tveksam också, men det tror jag beror mest på att han tror att det kommer bli bröllopssnack. :) Träffas vi med alla paren hade iaf inte jag tänkt mig att det skulle talas bröllop - det kanske kan användas som "säljargument". ;)

  • CmD

    Tycker mer att det är för att lära känna varandra... Om vi träffas som par alltså. Kan ju bli prat om fritidsintressen och bio och allt annat i livet utom just bröllop...

  • Lilla Li

    Nu har jag bokat tid på Kristinas på lördag. :D Ska prova klänningar i mängder! ;) Hihi!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?