• Lilla Li

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?

    Hej hej!
    Har precis förlovat mig och kommer stå brud den 7/7-07 i Jönköping. Finns det några andra brudar i Jönköping som det närmaste året har lust att träffas över en fika då och då för att ventilera och ge varandra tips och idéer? Skulle vara jätteroligt! Jag är nyinflyttad dessutom så det skulle vara kul att träffa lite nytt folk. :)

    Kram Annelie, 22 år

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?
  • Lilla Li

    Japp låter jättebra. CmD tror jag inte kan förrän i oktober men kolla för säkerhets skull.

  • korall

    Puffar lite!

    Måste kolla med karln vad han säger, vi ses nämligen inte så ofta nu. när jag jobbar är han ledig och vice versa, måndag är vår enda lediga dag tillsammans. Återkommer om svar!

  • korall

    Hoppar över fika imorrn tjejer! Men är gärna med fler gånger sen!

  • Lilla Li

    Tror inte någon av oss kan imorrn ändå tyvärr. :) Vi ses en annan gång!

  • hönapöna

    Hejsan... Kommer in lite sent här i disskussionen... Blev fikat i dag inte av? Annars hade jag gärna hakat på.

  • Lilla Li

    Nee det blev inte av tyvärr. Ingen av oss tre som träffades sist kunde idag. Kom gärna med förslag på nya datum så får vi försöka igen!

  • en dag i juni

    Hejhej

    Jag kan torsdag den 21 hela dagen och måndagen den 25 sorry att det bara är de dagarna som du inte kan Lilla Li... (lättare att stava)

  • Lilla Li

    Jag kan också de dagarna, men det får bli efter lunch i så fall.

    Ja jag vet inte varför jag fick för mig att heta Caranlachiel. Har inte kallat mig det på många år. :) Lilla Li ska det va!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?