• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hej Tjejer!

    Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar?
    Startar nu en ny tråd då den andra har blivit avstängd

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning
  • sommarbrud 2007

    Cinderella

    Ser att det inte bara är jag som sitter uppe nattetid :)

    Vilken fin ring! För mig var det klänningen som jag hittade först och känner mig jättenöjd med. Vissa saker säger bara klick.

    Vigselringen är verkligen viktig! Tänker använda samma bas som förlovningsringen (slät i guld) men lägga in några stenar, frågan är hur. Var hos guldsmeden idag och såg för första gången en som kändes bra i magen...får se hur den känns om några veckor när jag fått smälta det.

  • jojo02

    Cinderella - hade en ide, men den funkar inte om ni ska ha festen på en restaurang. Gula paviljongen i folkets park är annars fin (där ska vi va) hade säkert kunnat ha både vigsel och fest där. Fast kanske lite stor för 30 gäster.

    KLänningen jag tittat på är en forever yours. 46102 fast den ser inget kul ut på bild.

  • Fru Cinderella

    Har faktiskt kommit på en idé som vi ska kolla upp nu. Om man kan hyra teatern Arbis. Den är inte så stor..

  • tina14jan

    Hej Tjejer
    Var ett tag sen jag var inne nu. det är mycket att fixa även efter bröllopet ska ni veta. Foton och filmer har börjat trilla in sitter och väljer ut tackkort och sätter in i fotoalbum.

    Längtar till bröllopsresan också, nu bär det snart iväg (den 31:a) till Azorerna, ska bli så mysigt.

    Fick ett underbart bröllopskort (inte på oss utan ett sånt man skickar) idag med posten, från Helene Sjöholm!!! En kompis hade tydligen skrivit till henne och meddelat att jag spelade in Du är min man på möhippan (som spelades upp på bröllopsmiddagen. Så hon skickade kort till oss, helt otroligt....

  • Fru Cinderella

    Det gick inte o hyra Arbis :(

    Tillbaka på ruta noll igen *suckar*

  • Noomi

    Hej tjejer, sparkar upp tråden lite!
    Cinderella - Vad tråkigt att det inte gick att hyra. Har ni kommit på nåt nytt nu eller hur verkar det?

    Jag provade klänningar för första gången nu när jag var nere i Halmstad. Jättefina, men ingen som kändes 100. Ska nog in till Party World nästa vecka och kolla vad som finns. :)

  • Bluebride20??

    hej tjejer. Hur är det? idag är jag i vecka 7 på graviditeten och det verkar som vi kommer flytta från Linköping ner till Vimmerby, då vi har svårt att ha råd att bo kvar.
    Till sällskap just nu har jag en liten katttjej på 8 veckor som ligger och sover framför skärmen och använder musen som huvudkudde :)

  • Fru Cinderella

    Njaee.. lokal går inte särskilt bra. Har dock fått nys på att det ska finnas en mindre inomhus scen i Gamla Linköping som kanske kan vara något.. hoppas på det!

  • Noomi

    Fy vad jobbigt, håller tummarna för att det ordnar sig snart!
    Vi borde egentligen också ta tag i det där eftersom vi behöver en back up vid regn, är väl bara nervös för hur svårt det antagligen kommer att bli att hitta något bra.

  • Fru Cinderella

    Jo det är riktigt riktigt svårt kan jag säga. De jag har kontaktat hyr antingen inte ut, eller är uppbokade till annat eller det underbara klassiska svaret "Nej vi hyr tyvärr inte ut på det sättet". Alltsp 2 timmars disponering för bröllop och mer pengar i fickan = Nej tack! från deras sida..

    *suckar*

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning