• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hej Tjejer!

    Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar?
    Startar nu en ny tråd då den andra har blivit avstängd

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning
  • Bluebride20??

    bra _cinderella_, det kan behövas lite hjälp :D

  • Magnus w2b??

    Hej på er alla!
    Tyvärr för lilla mig så blir det inget bröllop...i alla fall inte i år eller nästa år (om det nu blir ngt över huvudtaget).
    Efter en serie extremt dumma händelser så har jag totalt tappat förtroendet för min sambo och litar inte på honom alls.
    Så just nu så får vi se om vi ska fortsätta vara sambos eller inte...
    Men jag kommer antagligen att sitta här med jämna mellanrum och drömma mig bort när jag "hör" om er lycka :)

  • Bluebride20??

    vad tråkigt. Jag har ju varit i samma situation, om du tycker det känns bättre. Jag fick ju också ställa in mitt bröllop i somras. Vill du skriva eller msn så finns jag på bluebride_80@hotmail.com

    Kram Rosemary

  • tina14jan

    Hej

    Bluebride: ärligt talatär vi inte så sugna på att hämta upp er, vore bra om ni kan ta er in till Linköping på annat sätt. Anledningen är att det blir en väldans omväg. Istället för att ta sig till linköping på 30min, tar det lite drygt en timme. Hoppas det är ok, och att ni kan ta er in ändå. Hoppas du inte tar illa upp.

  • Bluebride20??

    ingen fara Tina, vi kan ta oss in själva i så fall. Var inte ledsen för det.

    Magnus w2b?
    Du försvann

  • Yaia

    är det ok om man vill hänga med den 29??
    vad jag vet har jag inget för mejdå...:)

  • Ancher

    Jag kommer och Erik funderar på saken. Klart att du ska med Sandra! :)

    Tina + Lars-Göran
    Dolphingirl + resp.
    Cinderella (+ resp)
    Cornet?
    Bluebride20??+ resp (Andreas)
    Anna + ev Erik

  • Coornet

    Det kom upp ett födelsedagsfirande den 29:e, så ja kna inte följa med :(

  • Noomi

    Jag vet inte hur jag ska göra eftersom min "respektive" inte är i stan då. Känns lite knas att sitta bland alla par då kanske.... framförallt eftersom det är första gången jag träffar er i så fall.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning