• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hej Tjejer!

    Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar?
    Startar nu en ny tråd då den andra har blivit avstängd

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning
  • Coornet

    Vi ska inte på bröllopsmässan :(
    Jag vill gärna gå men vi ska till svärföräldrarna i Växjö.. Så vi passar på att kolla in slottet vi vill ha vår fest i, istället. De har öppethus och slottsfika på söndagar :)

  • Yaia

    hallååå!!!

    Hur är det med er..

    Hhehe Tina då blev det som du sa...va roligt att höra att det blev så bra..:)

    jag följer gärna med och äter. det gör nog emma med, men jag kan ha svårt att få med sambon, han har så mkt för sig..men jag kan ju ta emma som min respekitive annars ;) hehe..jag och minajobbarkompisar va på Riva för inte så länge sen, de har underbar mat och jag tror nte de var så fasligt dyra...
    bara ett förslag..:)

    ha det gött...kram

  • Ancher

    Jag röstar som vanligt för Sol & Ris! Min favvorätt kostar 60kr har jag för mig.

  • Coornet

    Där har jag faktiskt aldrig varit.. 60kr är ett bra pris !

  • Dolphingirl

    Jag har också varit på sol och ris tyckte det var jättebra!, så jag röstar också för det.

  • Ancher

    Bara vi bokar bord i tid. Har varit där vilken veckodag som helst och det har varit fullt. (Iofs ingen stor lokal de har.)

  • tina14jan

    Sol och ris låter bra tycker jag. Vilken dag passar då? Vardag eller helg?

    Jag och min blivande man kan vilken kväll som helst (helgen även dag) mellan den 25/9-3/10

  • Fru Cinderella

    Jag skulle förespråka en helgdag. För om jag ska ta en öl/ett glas vin så blir jag bakfull dagen efter.. (Jag vet att jag är lite mysko, men så är det)

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning