• Dolphingirl

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning

    Hej Tjejer!

    Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar?
    Startar nu en ny tråd då den andra har blivit avstängd

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning
  • Coornet

    Satsar på att hitta ett ställe som är billigt men ändå mysigt ! :)

  • Noomi

    Jag har ju inte bott i Linköping på fem år, så jag har ingen jättekoll på restauranger direkt. Den enda jag har varit på sista tiden är Sukhothai, guuudomligt god mat sen de bytte ägare!

  • tina14jan

    Jag tyckte istanbul är jätte gott, men jag är öppen för vad som helst så länge menyn inte bara består av fågel.

    Vill inte gå på nåt snabbmatshak, pizza kan i och för sig kanske vara ok. Mår inte bra av för fet mat nämligen.

  • Coornet

    Vi får försöka hitta ett ställe som har allt i många olika prisklasser :)

  • Fru Cinderella

    Har funderat en stund nu men inte kommit på något slående. Går inte ut och äter så ofta i Linköping...

  • Coornet

    Jag vet MASSOR av underbara resturanger.. det är priset som är problemet..

    Kanske hemma hos någon?

  • Noomi

    Pizza kanske inte är så jättespännande, och det är väl fett om något? :)
    Istanbul lät intressant, läste lite om stället på Corren: archive.corren.se/archive/2005/12/2/ighlnuhwxzauev1.xml&
    Svårt om man ska ha en fin/mysig restaurang som även har billigare rätter. Eller ja, vad är billigt?
    Sen är jag krånglig vegetarian också, så vi kanske inte behöver gå till ett Steak House. :D

  • Noomi

    Coornet - Åh, en van restaurangbesökare. Vilka rekommenderar du i Linköping?

  • Coornet

    Det beror ju helt på vilken sorts mat man gillar... Jag gillar resturanger efter humör :) Finns ingen resturang som jag direkt hatar, alla är bra vid olika tillfällen men favoriterna just nu är Istanbul (bor runt hörnet så brukar äta lunch där ibland oxå) och Yogi.. Dom är högt på listan alltid !

  • Noomi

    Verkar som man får prova på Istanbul nån gång då. :)

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning