• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

    Vi har inte bokat nånting heller, de flesta i den här tråden har nog inte det Men de flesta har nog det mesta klart för sig i huvudet, precis som du
    Ska ni gifta er i Sthlms-trakten eller?

    Vår budget kommer nog ligga på runt 80000 kronor också till slut. På de flesta ställen är det nog så att man betalar en viss del i handpenning när man bokar typ, och sen betalar man resten alldeles innan/precis efter bröllopet.

  • drömbrud

    Japp.
    Vigseln kommer vara i samma kyrka/kapell som min pojkväns föräldrar gifte sig i för 30 år sedan.
    Och festen 30 min bort. Ut mot stockholms skärgård.


    Han ringde nu, han kunde bara prata i 6 minuter idag igen. Och han kanske smsar ikväll. Mitt hjärta blöder
    Jag kommer inte klara det här i 1 år. Han är inne i försvaret... Bajsförsvar drar in massor pengar och människor men ändå ska de ha in min älskling!

  • Pumpkin

    Aha, han gör lumpen alltså? Usch va jobbigt!

    Mysigt att ha en sån anknytning till kyrkan, tycker det låter toppen!
    Vi har lite problem med att bestämma oss för kyrka och lokal, och ort för den delen

  • drömbrud

    Japp... Bajslumpen. Orka dra in en 19åring...


    Men iaf..

    Vart bor ni då?

  • lillithsmamma

    Mi Vida vill även jag med välommna dig.

    frågade föresten min blivande om vilken klänning han tyckte om han tycker om ateliern bättre då blir det den , den med de som liknade flammor tyckte han inte alls om och tror inte jag passar i den synd men självklart vill jag då vara vackrast för honom så de blir ateliern ännu så länge

  • Pumpkin

    lillithsmamma
    Han har bra smak din M2B!

    Mi Vida
    Vi bor i Skellefteå, iaf än så länge. Men vi får väl se...
    Bli medlem på www.svartbrud.se, där finns bilder från allas vår planering i våra fotogallerier, tror alla heter samma där som här

  • lillithsmamma

    Mi Vida hur ser klänningen ut som du är intresserdad av?

  • drömbrud

    Ååh den var ääldigt vacker!!!
    Jag har hittat den känning jag vill ha (nu då, kasnke inte om 2 år). Men jag har ringt och ringt till butiken för att få alla namn och sånt så jag kan spara. Men de har säkert semester stängt. De har inte svarat senaste veckan

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!