• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

    paige
    Låter verkligen jättevackert! Ser framemot att få se bilder

    Min M2B kommer antagligen ha frockcoat (stavning?) när vi gifter oss, vi tycker båda att det är skitsnyggt!

  • June20

    paige
    var du medlem på svartbrud? där kan du ju lägga in flera bilder o så kan du beskriva vilka delar av den el den klänningen du gillar så kan vi kanske gissa vad det i slutändan komemr se ut som ;) *nyfiken i en strut* älskar vintage!

    MsNordqvist
    japp det var rätt

  • June20

    Hmm märkte att jag behövde radera o rensa på min svartbrud sida hehe...va lite mycke text där, höll på o bli en hel bok ju med olika uppdates!
    Rensat och senaste uppdateringen om förlovningsringarna e med ialf :)
    Och en ny bild också.

  • June20

    Har beställt hans ring nu så den ska komma nån gång i veckan. Iiiiiiiiii ska bli så kul sen när han kommer hem igen, saknade honom mycket igår :( :P

  • drömbrud

    Haha
    Hon finnes på Södermalm Stockholm..

    Saknar min blivande..Får inte träffa honom på 2 veckor..
    Kan heller knappt prata med han i telefon, bara 6 minuter igår..
    URSCH!
    Så lite dempad e jag...Då söker jag mig till BT...
    HEheh

  • drömbrud

    Och tjej...Ingen dam här inte..
    Inte ens fyllda 20 år..:-P

  • Pumpkin

    Mi Vida
    Välkommen! Så hur långt har planerna kommit?

  • drömbrud

    Alla planer e ju klara i huvet

    Har inte bokat något. Men vi vet vilken kyrka vi vill ha och vilken festlokal. Vet vilka blommor, kläder och dekorationer. samt våra fina ringar!
    Sen är det ju bara finputset och betalning som återstår.

    Hur mycket kostar bröllop igentligen. Vi kommer ha ca 80 000 att spendera. Men det är inte förens sista månaderna. Innan det har vi bara lite varje månad.. När betalar man igentligen?!? Mat, lokal, hyrda kläder, transport... Vet du?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!