• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    VAd tror ni om att köra goa 80-tals o 90-tals låtar på bröllopsfesten??
    Sitter o skriver låtlista...

  • onsdag i oktober

    Det är ju nästan de bästa låtarna som finns

  • GretaG

    Visst e det så!! :D T tycker att det är en given succé. Ah ni får komma ditt o kasta loss på dansgolvet med mig!!!
    :D:D

  • onsdag i oktober

    Åhhh det är inte långt kvar för mig. Sen får jag ändå suga på karamellen när ni har allt ert framför er

  • GretaG

    Nä det e inte långt kvar för dig. Jag e nervös för sin skulle hihi :D
    Onsdag, har du beslutat hur dina vigselprogram ska se ut när de är helt klara? Du har allt papper?

  • Jeny

    hej hej! är du jobbet, ska vara här 5 timmar till *suck*
    nä´ska inte gnälla
    ja det är inte lång tid kvar för dig, onsdag! ska bli så kul att se dig i kyrkan!

    jag börjar bli smått stressad för det känns inte som att jag hinner med att fixa något inför bröllopet med de här tiderna.
    det hinns inte med nån ny träff innan onsdags bröllop, eller???

  • GretaG

    Hade vart superroligt med en träff innan onsdag blir fru, men förstår om tiden inte finns...

  • Jeny

    för min del är det ju antingen tidiga förmiddagar typ 10 eller fredagar som gäller om jag ska vara med. annars i värsta fall kan jag kanske smita från jobbet tidigare

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??