• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    Tårtsmulan: det var fint skrivet! är det den versionen som du vill ha tycker jag du ska det

    Är jag den enda som tycker originalet är jättevackert??

  • Åre bruden 07

    hej hej tjejer
    kikar in en snabbis är snart på väg till min kompis bröllop

  • onsdag i oktober

    Hej tjejer. Var sjuk hela dagen igår. Nån endagars maginfuensa. Måddee illa, kräktes och kände mig som 100 år. Ughaa! Jag som hade massor av planer att göra igår. Kunde inte ens resa mig från sängen.

    Tårtsmulan: Dikten var fantastisk fin i den version. Passar er säkert perfekt.

    GretaG: Jag berättar för dig hur jag vill ha det. Vill ju inte att smygläsarna i min failj ska veta för mycket

  • GretaG

    Tårtsmulan - er version passar er utmärkt o kommer att bli jättefint!

    Onsdag - mailet har anlänt o jag smakar på det. Ska övningsläsa för dig den 20:e
    Blääh att du kääkits. Usch i mej! Hoppas du mår bättre nu.

    Vi har hamnat i ett dilemma, vi har bjudit i två gäster utan respektive då de ej vart sambos. Men nu är båda sambos helt plötsligt. Den ena tjejen har vi aldrig träffat o jag känner att JAG VILL INTE bjuda, T är osäker. Så har vi då den andra tjejen som kommit 10 mån tidigare hem från USA...nu bor hon hos killen som vi bjudit men de har ej uttalat att de är sambos. MEN antagligen ska denna kille vara bestman. Hur gör vi nu?
    Bestmans tjej kan jag gå med på att bjuda men inte den andra killens, vi har aldrig träffat henne...usch usch usch...jag KAN utesluta henne utan problem men T snackar om vi då inte är konsekventa bla bla...

  • GretaG

    Jo jag e skadad på riktigt!! :D

    Köpte en vinteroverall till tösen idag (den har inget med bröllopet o göra)
    Men jag gick o funderade o hittade först en jättefin röd...men så sa jag till mig själv att nä den ska ju vara rosa vitt o brun...
    O ja, jag hittade en sådan o köpte en sådan...NU tänkte jag efter...att jag e skadad av bröllopet...måste in på rehab sen :D:D

  • onsdag i oktober

    Rosa, vit och brun overall - självklart. Tösen måste ju känna in mamma och pappas bröllopstema

  • onsdag i oktober

    Jag väntar på rehab. Lär hamna där tidigare än du

  • GretaG

    Vi får kanske ligga på ABP ihop sen hela gänget. 12 stegsprogrammet. (ABP = Anonyma bröllops planerare)

    Slinker in här på en paus från kräftskivan.

    Nån annan här?

  • Jeny

    jag kollar parlamnetet valspecial, grymt roligt. bara inne en sväng på pausen!

    Trist att vara sjuk, onsdag. tur det kom nu och inte om 2 veckor!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??