• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    Åre vad glad jag blir för din skull!!! :D
    *håller tummarna*

    Avlånga, de med text på en sida bara??

    Ja jag förstår en hel del pyssel väntar - skitskoj!!! :D:D

  • Åre bruden 07

    Ja ni får verkligen hålla tummarna för att det verkligen blir så.... vi får se, ska inte puscha han för hårt....

  • onsdag i oktober

    Det enkla utan färgat papper men med text på båda sidorna.

    Nu sticker jag för en stund. Kram

  • Jeny

    oj vad mycket aktivitet nu på förmiddagen! tittar bara in en snabbis ska ner till malmö och äta lunch med min gravida syster...på espresso house. börjar ju nästan bli stammis där!

  • chai

    Årebruden
    vad roligt... håller tummarna för att det blir som du vill...

  • onsdag i oktober

    Åter från massage och ansiktbehandling. Bara hem om. Nu ska vi till guldsmeden. Ja, det märks att bröllopet närmar sig med stormsteg. Verkar visst bara vara vi som förstår det. Får inte svar från folk som vi bett om saker. Jaja, deras problem

  • GretaG

    Vad besvärligt att inte få svar...hatar sånt.
    Själv har jag allt annat än bröllop i skallen idag.

    Kul med juveleraren idag, kom tänka på min ring...som ska ligga o vänta på mig...o jag väntar på den :D
    Spännande Onsdag!

    Tänker på espressohouse scones mmm goda..

  • Jeny

    jag skulle ha kollat ring idag men fastnade på espresso house typ 3 timmar. på 2 dagar har jag varit där typ 8 timmar!
    får kolla ring imon känner att det börjar bli dags

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??