• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    ja det blir det för mig nu...på allvar! ha det bra godnatt!

  • GretaG

    Hoppas ni sovit gott tjejer! Jag har sovit som en prins.

    Champagnen...Onsdag gå på din magkänsla, tror inte att nån kommer sakna det om den inte finns o finns den kommer folk tycka att det e antastiskt mysigt. Jag gjorde kanske inte valet lättare...

  • onsdag i oktober

    God morgon tjejer. Inne en snabb titt. Ska snart på massage Mys

  • Åre bruden 07

    hej tjejer

    låter som ni hade en toppendag igår

  • GretaG

    onsdag din lyxlirare!! :D
    Vad trevligt med massage, tror att jag kanske ska ha sånt inbokat veckorna före bröllopet...

    Vilka vigselprogram lutar det åt???

  • Åre bruden 07

    Ja det tycker jag

    Pssst har faktiskt fått med micke att kolla på kyrkor här nere..av den enkla anledningen att det krävs ett giftemål på minst 3 år om man ska adoptera från Brasilien (som han vill adoptera från) så igår natt sa han faktiskt att vi kanske ska försöka genomföra det trots allt o att det är liite synd o behöva vänta ännu ett år

  • onsdag i oktober

    P fastnade för de avlånga. Tror att det blir det. Strycka en del text och skriva till något. J&P istället för monogramet med R:et. Ja en del pyssel väntar Greta

    Hittar ingen fin bild till framsidan på de vikta och det är det som gör just det vigselprogrammet så speciellt tycker jag.

  • onsdag i oktober

    Åhh vad glad jag blir Årebruden. Jag hjälper gärna till om det behövs. Håller tummarna först och främst

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??