• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Nu nojar jag om champangen (vet inte ens hur det stavas) igen tjejer. Tänker på alla mina gulliga arbetskamrater som ansträngt sig för mig. Hade varit roligt att skåla med dom också. F-N vad jobbigt det är att aldrig kunna ta beslut...

  • GretaG

    Jag e coolast i hela världen!!! Vet ni varför? Stansar konfetti till 41 pers. Gotta love it?
    Värk i handen? VA vad e det? Nödvändigt ont för att kasta papper på ett brudpapper. Låter skit knasigt men faktiskt så älskar jag mina i-landsproblem. Huh? De går att lösa!!

    GretaG tat supen idag?
    Nä ba giftas glad!

  • GretaG

    Oki kanske lite knas i bollen kasta papper på brudPARET ska det va...

  • Jeny

    oj gjorde du allt ikväll, Greta?? ont i handen!

    Jag förstår ditt svåra beslut om champagne, där är ju som sagt både för- och nackdelar med det! tror det blir bra hur ni än gör det

  • GretaG

    nä jag e inte klar alltså, bara börjat...Galet.
    O nu måste jag sova. Big plans tomorow.

    Osndag - Njuut av sista kvarten av din dag!

    Kläm o puss!

  • onsdag i oktober

    Denna dagen har verkligen rusat iväg. En av mina bästa födelsedagar någonsin

    Tror knappt att vi var kloka som stannade så länge på ett café att både frukost och lunch blev avklarat Fast vad kan inte blivande brudar göra...
    Säger bara konfetti hahahahaha

  • Jeny

    jag trodde inte att man kunde bli så inne i brölloet men men....man gör väl förhoppningsvis detta bara en gång så det är väl bäst att göra det rejält!!!

    Låter verkligen som en toppenfödelsedag!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??