• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Jag är nyfiken Greta

    Är så mycket på jobb för tillfället så jag har varit så vansinnigt trött de senaste dagarna vilket kan förklara min frånvaro på tråden Som exempel somnade jag gott redan vid åttatiden igårkväll!!!

  • tårtsmulan

    Ha så trevligt idag förresten tjejer
    Nu måste jag iväg till jobb!

  • GretaG

    Weeeh snart sätter jag mig på hojen o hojjar till stationen...ni andra tjejer kommer vara saknade!!! :D

  • onsdag i oktober

    Jag prövade MIN klännig igår. Kändes lite tomt att inte dela ögonblickt med någon samtidigt som jag bara stod och mös för mig själv. Härlig känsla. Ska lägga in och ut lite varstans, hoppas bara att det blir bra. Kändes väldigt proffsiga så det löser sig nog. Får tyvärr vänta ett tag tills jag kan hämta klänningen.

  • Brud nyårsafton 06!!

    Hej tjejer det var läääängesen!

    Det var en herrans massa nu på jobb, sen jag kom tillbaka. Och så klart en hel massa med bröllopet. Nu när alla bitar börjar falla på plats så dyker en massa annat upp. Jag har inset vad viss männiksor går för , jättetråkigt. Detta bröllopet har visat mig vad det är för personer jag har i min omgivning. Känns skittråkigt.

    Jag hoppas att bröllopet blir en underbar dag och jag är överlycklig över de som valt att dela den med oss.

    Nu ska jag försöka att bara tänka framåt och fortsätta planerandet i de bra banor som de flutit i hitentills.

    Jag kan tyvärr inte vara med på fikat idag (ni har kanske förstått det när jag inte svarat er ), men jag hoppas vi ses snart igen.

    Nu Onsdag är det verkligen inte lång tid kvar!!!!!

  • GretaG

    Tack för idag tjejer, mys pysigt!

    Onsdag - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! O yes tre veckor kvar...:D

    Nyårsbruden - kul att du e tbx igen :)
    Tråkigt att man med ett glädje ämne ska behöva få besvikelsen över vänners val eller underliga beteende. Bra att du ser framåt och gläds med de som valt att dela er dag!

    oki...dags o äta mat...

    guss o puss

  • onsdag i oktober

    Välkommen tillbaka nyårsbruden. Förstår vad du menar och visst känns det när människor visar sig vara helt annorlunda än vad man trott.

  • GretaG

    SOLLY ATT JAG E OT - men vad hände idag Onsdag, vad hade P för överraskning *nyfis* :D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??