• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    Hittade detta nu när jag letar citat och liknande: det 'är ett barn som sagt om hjärtan och kärlek:

    ?Elefanter, dom är stora. Eftersom dom är så stora har dom jättehjärtan för att pumpa runt allt blod. När dom blir kära blir dom jättekära. Mycket mer än smådjur.?

    Så gulligt tyckte jag!

  • GretaG

    12 veckor...hejar på dig!!!

    Vilken kyrka skulle ni nu vigas i Jeny??

  • Jeny

    Södervidinge. den ligger utmed 108:an, man ser den därifrån. Jättefin tycker jag iaf!

  • onsdag i oktober

    Barncitatet var underbart

    12 veckor kvar - ja tiden tickar på.

  • GretaG

    Barncitatet fick mig att bara skratta för jag såg en massa elefanter gå runt o vara kära...tokgulligt! :D

  • GretaG

    Hello!!!

    Idag har jag fattat ett mkt stort beslut. Jag ska ge ig in i konfettibranchen. :D
    Har köpt en stans för små hjärtan men ska även köpa för större o blanda.
    Har köpt ett album i vitt som ska bli nåt kanske gästbok??

    OT - köpte en härlig klänning som var tänkt till tärna men ska ha den själv!

    Tärnorna mina ska vara svarta!!! Vad tycks om det??

    Kram

  • GretaG

    VA??!! Ingen som vart inne o skrvit idag? Vart e alla...:(
    Jag har i alla fall beslutat o beställt Hanno-Jos klänning, det blir en svart med vintage stuk på den. Hon kommer även att ha en massa halsband i rosa och vi kommer att knyta ett rosa siden band runt midjan.
    Nu ska vi se hur klänningen sitter på henne när den kommer.
    Tar med en bild o visar imorron! :)

    Jag har pysslat ikväll, hittade ett vitt album som är som en ringpärm fast kvadratiskt form o inte allt för stor. Så nu har jag klätt framsidan med bruna o vita siden band. Det blev imponerande snyggt! Måste till Ålens i morron o kolla om de har bruna pärmar i samma format som jag ska ha till Jag älskar dig boken...

    Börjat göra konfetti!! Jag e galen! Min stans e inte bra...:D:D

    Så jag har lite saker att visa er i morron sejer!!! :D

    För er andra OM ni inte kan o vill hijja er så kommer jag att ta bilder o jag kan skicka om ni e nyfis...

    ...hm...kolla tågtider....

  • GretaG

    Monolog var det här ja!! :D

    Onsdag - jag har lyckats med det omöjliga!!! Jag har fått ner allt i ditt vigselprogram på en sida så där lång-smalt utan att ta bort mer än en vers/refräng där du tänkt stryka...
    Eftersom det är så sent har jag inte skrivit ut det men ska hinna göra det innan jag far till Malmö imorgon.

  • GretaG

    Nu måste ni vara trötta på mina inlägg men jag MÅSTE bara visa er underbara bröllopsfoto som jag kom över...

    www.lenek.se/brollop/brollop.html

    *drömmer*

    borde gå o lägga mig...hm, var e alla idag...Onsdag - dej har jag stenkoll på - KLÄNNINGEN...:D lyllans ost!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??