• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    Har ni ingen låt?? Som är er?
    Kan ni inte dansa till en sån?
    Vi ska danska till en låt som inte är vår utan det stycket är JAG Vals d'Amelie heter den. Från min favvo film.
    Många har valt att dansa till Norah Jones- Come away with me...och frank sinatras fly me to the moon.
    Jag ville först dansa till Van Morrisons Moondance...

  • Jeny

    alltså vi har nån låtar som känns lite som våra men inga som passar att dansa till. vill dessutom ha en vals, de låtarna som jag annars gillar går inte i den takten.

  • Jeny

    tänkte lite på Rosa på vals, bara för att de sjunger "tänk att jag dansar med Andersson...." och vi kommer heta Andersson. men sen vet jag inte riktigt om jag gillar den i övrigt...

  • GretaG

    Onsdag - Jag har gjort ett nytt vigselprogram till dig. Jag bytte plats på psalmerna oxå o strök sista versen i en där valsen som du sjunger för alla barnen...Nu ska jag bara skriva ut den oxå så du får se den i verkligeheten på onsdag.

  • Jeny

    Greta: fick veta idag att vi ska ha samma präst som er, Eva. så jag fick hennes nummer så jag tänkte att man kunde ju ringa och prata om hur vigseln ska se ut på ett ungefär...

  • onsdag i oktober

    GretaG: Det är ju strålande

    Längtar till onsdag så att jag kan visa alla min band och KONFETTIN

    Jag behöver handla saker på Panduro på onsdag. Kan vi ta oss en tur förbi där?

  • Jeny

    ja panduru behöver jag med in på.. och något annat ställe som säljer sidenband. hittade inga vinröda på panduru

  • GretaG

    Ha ha vad roligt att vi ska ha samma präst! :D
    Jag tycker Eva är en helt fantastisk präst o den bedömningen har jag enkom gjort på min dotters dop. Jag bara gillade henne.

    I morgon ska jag träffa en personlig tränare o lägga upp ett så kallat boot camp tills februari...så säg till mig på onsdag att jag inga bakelser tar ej heller läsk...bara vatten o knäckebröd...ha ha...

    Weeeeh bara 159 dagar kvar...tick tack...

  • Jeny

    inga bakelser för mig heller på onsdag! sista chansen nu att hamna någorlunda i form 12 veckor kvar för mig....

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??