• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    så fina vigselprogramen var! nu blev jag sugen på såna!

  • GretaG

    Onsdag - jag kommer in 10 till Malmö jag tänkte kika i affärer..ska du me???
    Tack för länken de var jätte fina.

    Ja jag tycker att det e bra att grejer rullar på som sagt jag har ju bara 5 mån kvar...:D

  • onsdag i oktober

    Vi säger kl:12.00 på onsdag.

    Jag träffas gärna kl:10.00 GretaG.

    Visst är vigselprogrammen fina!

  • Åre bruden 07

    Jag kommer inte på onsdag av personliga skäl...

    Har det lite jobbigt för tillfället så vår bröllopsplanering ligger på is tills vidare

  • GretaG

    Onsdag - Ska vi ses 10 vid stortorget?? Jag vet att där e ett tåg som gör att jag e inne 10 i 10.

    Så vi andra ses kl 12 på Gustav Adolfs cafe.

    Årebruden - *kramar om*

  • Jeny

    sitter och lägger upp låtar på Dj in a box...så svårt bara att vet ahur man ska lägga upp det. bara för att det är bra låtar är det ju inte säkert att folk dansar tillde. och så vill man ha nya låtar för de yngre, dansband för de äldre *pust* svårt att få en bra mix!

  • GretaG

    Jeny - förstår precis vad du menar, jag sitter o skriver en låtlista på låtar som jag bara måste ha med! Det e skit svårt men så har jag bett gästerna önska låtar oxå...

  • Jeny

    ja det skulle man kanske göra. vill ja att alla ska ha kul. men på de flesta fester jag har varit på så brkar alltid schlager och "gamla godingar" vara säkra kort. iallafall för de kvinnliga gästerna! men det är ju oftast de som dansar m,est

  • Jeny

    min kompis, som jag skulle träffa för frukost på onsdag, ställde precis in så jag hänger gärna med på stan innan!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??