• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Jag jobbar på onsdag till 16.00 så jag kan tyvärr inte komma då

  • Jeny

    Greta: Teatern i Landskrona är jättefin, har varit på musikal där.

    Jag kan som sagt från 12 på onsdag, så däromkring hade väl varit bra. så blir det lunch

  • chai

    Greta
    jag har lånat en liten vit handväska av min väninna också, så det är bara det blåa som är kvar... får se hur jag löser det... kanske kan smyga in en liten blå klämma i håret hos frissan eller nåt...

    Alla
    tack för klänningsberömmet! Jag är helt kär i in klänning, men samtidigt så är man ju liiite orolig att folk ska tycka den inte är brudig nog...

    synd att jag jobbar igen nästa vecka, hade gärna kommit med och fikat annars... fast jag får satsa på nästa gång...

  • GretaG

    Min goa sömmerska ringde o informerade mig om min klänning...42 knappar eller blixtlås??? Så nu måste jag besluta om det...hmmm

    Chai - oroa dig inte för att din klänning inte ska vara brudig för när du väl står brud så går det inte att ta miste :)

    Jeny - ja teatern här e vacker. Älskar den.
    Ska vi säga på den gamla vanliga fiket då??? Där vi var sist.

  • GretaG

    Oh, jag kan inte bestämma mig...slöja eller inte...

    Jag har i alla fall bestämt mig för att vara blond...har haft en diskussion med min frisör...jag har vela färrga håret rött eller blont men jag måste bestämma mig nu sa hon..så nu blir det ljusblont...så den processen börjar nu...min hudterapeut e tillbaka allt lixom ba klaffar..o svärmor drar mig på träning i morgon...:D

  • onsdag i oktober

    Det rullar på GretaG hör jag. Du som bara har 5 månader kvar hahaha

    Tycker att både teatern och bion låter super. Passar likom in i hela GretaG grejen

    Jag kan träffas när som. Kl: 12.00 passar bra för lunch. Jag kan träffas tidigare också om någon vill kika runt i affärer. Jag behöver handla lite pyssel.

  • Jeny

    men då säger vi kl 12 där vi träffades sist. jag kommer inte kunna träffas tidigare den dagen.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??