• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    jag kan alla dagar utom torsdag o jag fikar gärna tidigt oxå...:)

  • Jeny

    Ok men vi kan ju se om här är några andra som också är sugna. vet inte om det är någon mer här som är ledig på dagarna?

  • Jeny

    tisdagen skulle vara väldigt bra för mig. ska till kiropraktor kl 11 så jag är ändå i Malmö.

  • GretaG

    ja vi kan ju se...

    bara för det MÅSTE jag till panduro i morgon köpa brunt o rosa papper...centan here we come...:D

  • onsdag i oktober

    Jag har jobbat kväll och ko hem kl: 22.00. Skulle bara kika in en stund - FASTNA

    Jag vill gärna träffas. Kan dock bara före kl 16.00 på onsdagen den 13:e. Fullt upp hela veckan.

    Brunt och rosa papper. Det är egentligen min hemliga dröm
    P ska dock svart och silver på sig - blir inte så fint med det bruna

    Jag tänker också papper. Vigselprogramspapper

  • GretaG

    hm dagarna blir färre då de flesta kan...:(

    Satt just o funderade om man skulle ha bruna vigselprogram...men det blir nog vita...blir bra att ändra till brunt...vi ska ju ha laulau tårta...hehe

  • Jeny

    Jag kom på att det bara är förmiddagen på onsdag jag är upptagen. så från ca 12 och framåt kan jag också! så då kanske vi ska ta onsdag....så vi blir så många som möjligt!

    Vi som kan onsdagen den 13 (innan kl 16)
    *Jeny

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??