• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    okej innan jag lägger mig för natten...
    vågar knappt säga det...

    undrar om jag inte ska byta färgtema...HAHAHAHAHA

    rosa/vitt/brunt...

    Ja jag e knäpp o galen...:D

    Natti natti

  • onsdag i oktober

    Jag älskar rosa-vitt och brunt. Då ska det var den där lite gammelrosa färgen. Känns vart och mysigt så där i februari

  • GretaG

    ja gammelrosa ska det vara, det går ju lite i nyans med brunt...
    Min kjol jag ska sy är ju gammelrosa med brunt tyll...
    Så jag ska se om jag kan hita brunt papper o göra festprogrammen i det bruna kanske istället för det genmskinliga mönstrade pappret, vad tror ni om det??
    För restaurangen där vi ska vara kör just nu med bruna dukar o servetter.
    Ett alternativ kan vara rosa papper o brunt siden band om festprogramet, eller vitt som det är nu med brunt siden band...

    Hmmm...ska göra dem olika förslagen så får ni tycka till...vilket betyder att jag måste till HBG eller Malmö o köpa papper...

  • onsdag i oktober

    Låter fint alltihop! Brunt och rosa, tummen upp

  • tårtsmulan

    Rosa och brunt är väldigt fint ihop Sågenbrud somhade haft just den kombinationen här på BT för inte så länge sedan. Ska se omjag hittar det igen. Du kan väl titta om de har något fint papper på Panduro ute på Center Syd så behöver du inte köra så långt.

  • onsdag i oktober

    GretaG. Har funderat en del på ordningen i vårt vigselprogram. Tänkte nog byta plats på psalmerna. Känns bättre i texten på det sättet. Psalm 791 lättar desssutom upp det lite tyngre slutet med alla böner Ja, här kan jag pilla i det oändliga.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??