• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    vad mycket som hände nu! var inne och tittade innan och då hade knappt något hänt idag och nu var det helt plötsligt två fulla sidor!

    Greta: undrar om du skulle ha lust att göra ett monogram till oss också? om du känner att du har tid och lust!
    isåfall är det ju med Jenny och Daniel

  • Jeny

    nu blev jag också nyfiken på den där affären i Åkarp. får väl ta en titt där!

    Nästa vecka är jag ledig så då ska det bli massor av bröllopsplanerande!!

    någon som har tid med en fika näösta vecka....jag kommer ju ha mycket svårare att träffas sen när jag får nya tider!

  • Jeny

    oki...kul!
    känner att jag bara kommer ha bröllop i huvet nästa vecka så jag behöver nog få ur mig en del annars kommer väl D tröttna.....

  • onsdag i oktober

    Jag har ganska fullt hela veckan. Skulle gärna vilja träffas men varje dag är knökfull
    Kan träffas innan jag åker till jobb före natt jobb fre- lör- sön om det passar er annars får jag hoppa denna gången.

  • onsdag i oktober

    Jag ska hämta klänningen i Danmark, till guldsmeden då vigselringen ska ha blivit infattad , ska till danmark för att äta på restaurangen vi ska var på. Ansiktsbehandling, massage och en födelsedag + 4 nätter då jag jobbar ska också hinnas med innan veckan är slut - phu.

    Stämplar konfetti gör jag någonstans däremellan

    Ohh vad roligt det är att gifta sig

  • GretaG

    jag kan inte tors, fre o lör men jag kan alla andra dagar...
    Vilken dag hade du tänkt Jeny?

    Måndag måste jag lägga mig i hårsträning o superdiet...annars blir det bara pannkaka av allt...inga kakor o godis mer SLUT...har så dåligt samvete misskött mig nu bra länge...dags att ta tag i det va...

  • GretaG

    Nu ska jag mysa med T...men jag fikar gärna nästa vecka...

    Säg en dag o en tid...gärna lite tdidigare på dagen...

  • Jeny

    ja jag ska se hur jag har det nästa evcka! kan ju se om här är några andra som vill

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??