• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    Vilken kul idé...fest TVT-huset, helt galet vilken kul idé, hade gärna vart en fluga på väggen...

    Onsdag - jaha du har inte börjat, men du har ju gott om tid :D:D Du vet vart du kan vända dig om du behöver hjälp va???

    Jag hoppas oxå att kjolen blir bra, man vill ju inte se ut som en tattare...:D:D
    Eller att den e sne o ving...mohahaha

  • onsdag i oktober

    Bir den bara sne och ving får du väl stå lutad i kyrkan så den ser rak ut hahaha

    Tittade föresten på de där strandflickorna Super!

  • onsdag i oktober

    Berättade jag föresten att jag beställde magneter igår. De där som 11/11 tipsade om för länge sedan. Ska skicka dom nu när det närmar sig.

  • GretaG

    vilken bra idé, stå snett i kyrkan...haha
    Ursäkta att jag går lite OT igen, men jag har vart på en svensk möbel affär o köpt ramar, jag ska ju ha ett mega mini galleri i vår hall med mina foto som jag tagit och skall ta...bjuder på vernisage sen...hihi...

  • onsdag i oktober

    Jag kommer gärna på vernisage

    Jag läste en tråd här på BT för en stund sedan. En tjej som ville ha både såpbubbblor och rosblad. De skulle ha två korgar så gästerna fick ta vad de ville ha. Är kanske en lösning för veliga mig Konfetti i en korg och rosblad i en annan? Nääää vet inte. Kan bli lite overkill när vi dessutom har ballonger. Fortsätter att fundera... det börjar lukta rök

  • GretaG

    Vilken underbar film, ja snacka om längtan...vad lyckliga de var...*gråter en skvätt* ;)

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??