• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    personligen tycker jag att det skulle bli plottrigt...jag går alltid på less is more ;)

  • GretaG

    Tyst på tråden...vart e alla...

    Jag ska iväg o se om jag hittar ett bra "bok" att göra jag älskar dig boken...

    OT - jag ska skriva adresser för hand på 500 kuvert...GAAAAH, min hand värker o jag har bara gjort 50...

  • brud 11/11

    var på kvinnligt under igår.. hon var verkligen super, ingen kroppsstrumpa här inte dock.. hahahaha

  • Åre bruden 07

    vad blev det för underkläder då? el det blev inga?

  • onsdag i oktober

    Fullt upp hela dagen igår. Var på jobb och sen klinikfest. Hade skitkul, kom hem kl 03.00 inatt så jag känner mig lite mör.

    Åre - du har mail

    11/11: ja visst är de proffsiga. Jag är också nyfiken. Vad blev det?

  • onsdag i oktober

    Fick L skor idag. Ni vet min guddottter som ska vara näbb. Har beställt via nättet. Jättesnabb leverans och jättefina skor

    Fått ballonger som vi ska Heliumfylla. Bra färg på dom också

  • brud 11/11

    det blev ett par trosor som e gördel aktiga under vigsel o foto, sen ett par andra med spets o inbyggda strumpeband.. En axelbandslös bh som jag kan hoppa bungyjump med om jag skulle vilja och sen ett par skitsnygga romantiska stayup med spets..
    Dyrt men snyggt!
    Och sen naturligtvis ett strumpeband med blått inslag!

  • brud 11/11

    onsdag, vart beställde du skorna ifrån?

    Hur får du tar i helium, e inte det skitsvårt att fixa??

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??